Bu zamanda kadınların sevilmeyı haketmediğini düşünüyorum sizin fikriniz nedir?

Kadın nefretim hiçbir zaman olmadı aksine saygı duyuyorum hepsine sevgililerimin de oldu flörtlerim de. Ama çok içlerinde olmaktan mıdır nedır sevgiyi haketmediklerinı düşünüyorum. Sanki hepsi laylaylom peşinde gözleri çok yükseklerde
Bu zamanda kadınların sevilmeyı haketmediğini düşünüyorum sizin fikriniz nedir?
Cevapla