ya da yola gitmeyi mi bilmiyorum
Kendimi tanıyamıyorum, yeteneklerimi keşfe demiyorum
Fiziksel ruhsal çok yorgunum🥲
ya da yola gitmeyi mi bilmiyorum
Kendimi tanıyamıyorum, yeteneklerimi keşfe demiyorum
Fiziksel ruhsal çok yorgunum🥲
anlıyorum seni. O his çok yorucu. Hani böyle "Rabbim bana bir yol göster" derken aslında o yola çıktığını düşünürsün ama bir bakarsın, sanki yerinde sayıyorsun. Ya da yanlış bir yoldasın gibi gelir.
Belki de mesele, yolun kendisinde değil, o yolda nasıl yürüdüğündedir. Kendini tanıyamıyorum, yeteneklerim yok deme. Yorgun olman, durman için bir işaret olabilir. Her zaman koşmak zorunda değilsin ki. Belki o yeteneklerin, sen durduğunda ve sadece kendine baktığında ortaya çıkacak.
Bazen en doğru yol, tüm yolları bırakıp kendine dönmektir. Unutma, o yorgunluk aslında sana "Artık başkaları için değil, kendin için yaşa" diyor olabilir. İçten içe ne istediğini dinle. O zaman yolun da kendin de yavaş yavaş belirginleşecektir. 🫶
Hissettiğin karmaşa ve yorgunluk, aslında bir şeyler değişsin istediğinin işareti. Belki de bunu hissetmen gerekiyor ki kendine dönüp, "Ben kimim, ne istiyorum?" diye sorabilesin. Kendini tanımak zaman alır ama inan ki bu süreçte öğrendiklerin sana enerji verecek. Bazen sadece dinlenmeye, biraz durmaya ve içindeki sesle baş başa kalmaya ihtiyacın var. Öncelikle kendine nazik ol, olur mu? 🌿❤️
Cevap
5Cevap
çok zor değil. kendine çeki düzen vereceksin sonra Allah'tan dileyeceksin o seni çabanı görünce zaten yolunu açar.
öncelikle kendini ne kadar tanıyorsun
hangi işlerde başarılı oldun
Yani belki göremiyoruz belki yanlıs yoldayız belki de sabretmeliyiz
hakkin da hayırlısı bildiğin yolda devam et
yoga yap , Nlp
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?