Yemin etmiştim hiç bir kalbi kırmamak için. Bu saatten en kötü kabusu benim. Sizce acımalı mıyım?

Yemin etmiştim hiç bir kalbi kırmamak için. Bu saatten en kötü kabusu benim. Sizce acımalı mıyım?
Cevapla