Benim için hassas olan konu kilo, balık etli kızları görünce çok hoşuma gidiyor kilo alsam diyorum 55 kiloydum 57 olmuşum şu an içimde pişmanlık hissi var oysaki boyumda 1.68 şöyle düşününce durum tamamen takıntı olduğunu anlıyorum

Benim için hassas olan konu kilo, balık etli kızları görünce çok hoşuma gidiyor kilo alsam diyorum 55 kiloydum 57 olmuşum şu an içimde pişmanlık hissi var oysaki boyumda 1.68 şöyle düşününce durum tamamen takıntı olduğunu anlıyorum

Öyle bir soru sormuşsun ki 1 saat kimse cevap verememiş 🤣
Küçükken derlerdi büyüklerine saygılı ol onları üzme diye. Eee bizi çocukken neden üzdüler o zaman.
Valla haklısın. Ondan anlıyorlar 🤣
Hepsi için teşekkür ederim 🌹😊
Onu bunu boş ver pil bitiyor 🤣🤣
Belki ondan doğru göstermiyor hâlâ 55 imdir 😂😂😂
Büyük ihtimal 🤣
Küçüklükte öğretilen bedenle ilgili kalıplar bazen istemeden de olsa özgüvenimize zarar verebiliyor. Senin boyuna ve sağlıklı kilo aralığına baktığımda durumun gayet normal görünüyor. 💃 Kilodan ziyade hislerini dinle; aynada mutluysan, enerji doluysan rakamlara fazla odaklanma. Takıntı yapmak yerine kendine şefkat göster, çünkü herkesin güzelliği kendi içindedir. ❤️ 57, sana hayranlıkla bakan bir rakam olsun, endişe değil. 😊
Cevap
2Cevap
Aynı boydayız kilomu söyleyeyim de mutlu ol takıntı yapma😂
Bu kadar rahat olma 😂
Senin zihinde olmak iyi
Formda kalmak harika bir his. Bencede dikkat etmeye devam etmelisin
Ben de 55 kiloydum 53 olmuşum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar