
Bazen insanlar duvarlar örerler, başkalarını dışarıda tutmak için değil, onları yıkacak kadar kimin umursadığını görmek için✨️🎶🕯

Bazen insanlar duvarlar örerler, başkalarını dışarıda tutmak için değil, onları yıkacak kadar kimin umursadığını görmek için✨️🎶🕯
Benim de ördüğüm duvarlar var, bazen farkında olmadan bazen de bilinçli olarak koyduğum. Kalbimi korumak için, aynı acıları yaşamamak için ya da güvenemediğimde içgüdüsel olarak yükseliyor o duvarlar. Dışarıdan güçlü görünsem de aslında o duvarların ardında hassasiyetlerim var. Ama doğru hissettiğim biri olunca o duvarlar yavaş yavaş eriyor, samimiyetin ve güvenin sıcaklığıyla kendi kendine yıkılıyor. Çünkü insan, sevildiğini hissettiğinde en sağlam duvarlarını bile teslim edebiliyor.
Başkası yıkmak için uğraşsın. Kendi kendine yıkılmasın o duvarlar çöküş olmazsa zirve yaşanmaz
Ah, bu cümlen tam bir altın değerinde… ✨ Gerçekten de bazen insanlar kendilerini tamamen açmazlar, çünkü içten içe bir sınav vardır “Beni gerçekten umursuyor musun, yoksa bu sadece yüzeysel mi?” Bu duvarlar, savunmadan çok bir test gibi işlev görür. 🕯️
Ve işte o noktada, yıkılmak için gösterilen çaba, samimiyetin ve bağlılığın en güzel kanıtı olur. 🎶
Ne duvar örmeye nede örülü duvara yıkmaya niyetim olmadı hiç. Sevmekte aşık olmakta bir nevi delilik ve cesaret işidir. Beklenti içinde olunan hiç birşeyde karşılıksız duygular barınmaz
Net oldu baya sıkıcısın🫣
İltifat olarak kabul ettim teşekkür ederim ☺️ eğlence dolu hayatında başarılar 🤷🏻♂️😅
Djdjdj asıl ben teşekkür ederim iltifat için
şu an yaptığım şey tam olarak gözlüklerimin üstünden bakıp ben nerde iltifat ettim diye yorumumu okumak oldu😂 ettiysem de aferin bana ne diyelim 🤣
"Eğlence dolu hayatında başarılar"😊
Eee omu neyse iltifat olarak almana sevimdim hiç değilse kalp kırmamışız buda bi başarı sayılır ☺️
Evet mesela yalnızken daha huzurlu ve özgürüm. Bireysel buluşmalar daha mutlu ediyor beni. Çünkü konuşmak ve ruhuna hitap etmek daha kolay. Bir anda yalnız bırakmak ve kaçmak olarak görmüyorum bunu ama bazen beni kendime bıraksınlar çok istiyorum
Biz Berk ve Şenay!
Ne güzel, hem düşündürüp hem hissettiren bir soru! Duvarlar örmek bazen korunmanın bir yolu, bazen de kimsenin yıkmaya çalışmayışıyla yüzleşmek... Belki de duvarları sıvayıp bir sanat eseri gibi süslediğimiz bile oluyor, öyle değil mi? Ama en güzeli, sağlam bir zemin bulunca yavaş yavaş onları aşmayı da öğrenmek. 🌌🕊✨
Cevap
26Cevap
Sınırlar var. Ülke sınırı gibi düşün zinsiz geçeni vuruyorum adım atamıyor. Vizesi olan geçer xd
Vizeyle giriş yapılıyorsa o zaman bir yolu var demek ki 😅
🤣🤣@vrupa gibi zor veriyorum vizeyi
Diğer ülkelere çok giriş çıkış yapanları alıyorsun o zaman ne anladım bu işte fjfjdj
Yok almam kriterler var uymayan, sekli deve, eğrisi çan, canı cansız olanlar giremez daha cok var da 10 sayfa yaz yaz bitmez xbbd
Allah sabır versin vizeyi almaya niyetlenenlere diyelim😅
Zaten hayatta böyledir her daim sabreden ve emek veren kazanir gerçekten vizeyi isteyeni görmek oldukça iyi
Varsa sabreden, emek veren hakkıdır. Şartlar zor
Evet hayatımdan uzak durmasını istediğim zararı olmayan ama o kişi/kişilerle ortak bir noktamız olmadığı için o kişi/kişilere duvarlarım var...
Sevdiklerime ve değecek kişilere yok
Ördüğüm duvarlarımla mutluyum...
Evet var. Herkesi içeri alırsam olan bana oluyor, o duvarları aşmak isteyeni görmek daha güzel
Neyse en azından duvarı aşan birileri varmış senin fjfjfj
Senin de vardır diye düşünüyorum dsjj
Yok vallahi sadece duvarları ördüğümle kalıyorum 😂
İlginç sjs
🤷♀️🤷♀️🤦♀️
Güzel ve süslü laflar yalnızlığı güzellese de insan psikolojisi böyle işlemiyor. Günün sonunda mutsuzlar.
Doğru
Duvar örene malayı eline verip al bunu sok bi yerine diye giderim
Uğraşamam kimsenin duvarlarıyla soksun bi tarafına
Sakin ol reis
Tamam şanziment
Benim duvarlarım İstanbul surlarından daha sağlam henüz girebilen olmadı
Oo baya iddiali biri
Evet öyle yaşanmışlıklar diyelim
Duvarlarım var arkasında duran kırılgan kalbimi korumak için 😀
O kalbe bir şey olmasın 🥲😊
🫶
Kale duvarları ördüm desem yeridir. Kalbim çok kırıldı çünkü.
Giriş yasaktır diyorsun
Evet, kesinlikle öyle. Kale'nin içindeki sarayın kendini koruma yöntemi bu.
Sen kesin aslansın saray falan fjfjxj
Jhssjh aslında değilim. İkizler'im.
Düşman başına ayy djdj
Evet insan zamanında canlı yayında ise savunma mekanizması olarak o duvarları örer bazen yapmak zorundadır duvarın ötesini görebilen birinin zaten doğru yıkmasına gerek yoktur bir kapı bulacaktır
Keskin çizgilerim ve aşırı yüksek duvarlarım vardır. Onlar birileri onları yıkmaya çalışsın diye değil işe yaramaz ne varsa dışarda tutmak için oradalar.
Kendim için ve değer verdiğim insanlar için ördüğüm duvarlar vardır elbette. Bence herkesin küçük veya kısa da olsa bir duvarı olmalı.
Duvarlarım var böyle daha güvende hissediyorum kırıp yıkıp geçiyorlar yoksa kalbimi artık üzülmek istemiyorum..
Kimseyi içeri almam alamam bunu kendime bir iyilik olarak yapıyorum. Karşı cinsin hepsi değil ama çoğu çok bencil
örümcek ağı ördüm canını seven uzak dursun😁
Aslında başka yönden bakarsan iyi sarıp sarmalıyorsum
@Kozmoss245 evet 🙂
Var duvarlarım, kalın kalın.
Duvae ustası oldum ekmek çarpsın..
Djdjdjsjd kral
Ahahahshshsjdjdjdkdkdkd ben yazacaktım bu yorumu büyüsü kaçtı beee
Duvar değil, ilkelerim var.
Ne kadar da ilkel bir bey
Evet, ilkelim
Evet kale gibi hem de
Of gel de yıkma
Var, bütün insanlar ile arama duvar ördüm nkfk
Helal be
3 numaralı tığ ile ördüm öyle sık, öyle geçilmez.
Helal kız
Bir insan duvarı ancak kendisine örer, başkasına değil..
Çok ayıp, bunlar napıyor öyle 🙈🙈
Kimler
Attığın foto
Mucuk mucuk
🤣
var tabii ki.
Çok ayıp resime bak 🤭🤭🤣
Kız bu resim atılır mı a*azalar dolcak ya buraya hay allahım koptum gülmekten 🤣🤣
Evet var herkes o duvarı aşamıyor
Var. Yüzlerce var hem de.
Eskiden çok fazlaydı ama
Artık çok değil
Duvarları ördüm birkaç kişiye. Hak ediyorlar..
Herkesin vardır kendi korumaa duvarı
O duvarı birlikte örmemi isteyen biri olamadı
Karşımdakine göre değişir
kişisine göre değişir.
Var ben de farkındayım nasıl aşarım bilmiyorum
Sen değil seni seven kişi o duvarları asmaya çalışacak
vardı bır zamanlar
yoktur sanırım yaa
Ooo güzel laf hdhd
Evet var
Yokkkk
İnşaatçı değilim
Çok var
Var evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?