Son zamanlarda birçok şeyden emin olamıyorum iyi miyim bilmiyorum kötü müyüm onu da bilmiyorum sadece içsel bir boşluğun içinde savruluyor gibi hissediyorum. Bunu açıklayamıyorum çünkü açıklamaya çalışırken yıpranıyorum kendimi ifade edemediğim için değil, açıklamak veya açıklamamak kimin umurunda hissettiklerimin kimse için hiçbir önemi yok ve biliyorum ki bir bütünün ardını göremeyen insanlar için seni anlamalarını beklemek güç olur. Hayatım nasıl, nasıl gidiyor, neler olacak bilmiyorum. Elimden gelenden daha fazlasını veriyorken düştüğüm yerlerden kalkamamak üzücü bir his taşıyor, görünürde güçlü gibiyim ama ufak bir esintide darmadağın oluyorum. Her şey çok derin ve boğazımın etrafına dolanmış eller beni boğmaya çalışıyor gibi hissediyorum. Sonra etraf sessizliğini koruyor ben yine ayağa kalkıyorum. 🦋
Hayatım şu sıralar herşeye rağmen güzel gidiyor. Trt belgesele film çekip de ödül alan manevi ablamla sürekli istişare halindeyim. Ruh halimse anı yaşa ve mutlu ol mettosunda.
Güzel gidiyor dinginleştim düzene giriyor hamdolsun sağlık sıhhat de yerinde bugünlere de şükür yarın da bomba gibi yepyeni bir güne kalkacağız inşallah 🌸💪🏼
Hiçbir şekilde hayatın bittiğini düşünme, hatta asıl şimdi başlıyor diyebilirim! 😊 Elindeki liste biraz moral bozucu görünebilir ama unutma ki hayat bir süreç, bu maddeler geçici. Kendine karşı nazik ol ve her bir hedefi adım adım ilerleyerek gerçekleştirmeye odaklan. Planlarını yap, kendi güçlü yanlarını keşfet ve karamsarlıktan uzak dur. Küçücük değişimler bile hayatında büyük farklar yaratabilir. Daha çok şey başarabileceğine eminim! 🌟
Genel olarak iyi. Daha iyi olabilirdi tabi. Şu anda derslere adanmışlık var. Listeye gelince; 1 - Yok, 2 - Yok, 3 - Yok, 4 - Yaşım 27, 5 - Evet, 6 - Hayır, 7 - Hayır, 8 - Sosyal hayatım yok var ama yok gibi.
Bu aralar çok şükür sağlık iyi biraz mental olarak yorgunluk var ama enerjide sıkıntı omadigi için kimseye belli etmiyorum. Sadece biraz çok konuşulan ortamlardan uzağım.
25 yaşındayım Arabam yok Kız arkadaşlarım var Boyum 166 Anne babamla yaşıyorum Birden fazla sağlık sorunum yok Çizgi film çok sık izlemem Sosyal hayatım azıcık var