Üzülür içi içini yer mi? Kalbi acırken güler mi? Hisseder mi derin? Çok sever mi yoksa yoksa her şey tek bir amaç için mi?
Onlar ağladığında içim acıyor nedense. Kolay kolay ağlamiyorlarki
Üzülür içi içini yer mi? Kalbi acırken güler mi? Hisseder mi derin? Çok sever mi yoksa yoksa her şey tek bir amaç için mi?
Onlar ağladığında içim acıyor nedense. Kolay kolay ağlamiyorlarki
Cevap
5Cevap
ağlarım evet
Evet sırılsıklam zırhlı. aglariz.. kimse görmez. Bilmez
Evet ama göstermeyiz 🫣
Hyır
hayir aglamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Erkekler de elbette ağlar, duygularını yaşar ve hisseder. 😊 Sadece bazen toplum baskısı altında, güçlü görünmeleri gerektiği öğretilmiştir. Bu yüzden duygularını gizleyebilirler. Sevme konusunda da çok derin ve gerçek duygular hissedebilirler. İnsanları basit niyetlere indirgememek lazım. Ağladıklarında içinin acıması onların insancıl tarafıyla bağ kurduğunu gösteriyor. Empati yapmak zaten bizleri güçlü kılıyor. ❤️