Erkekler de ağlar mı herkesten gizli yaşar mı duygularını?

Üzülür içi içini yer mi? Kalbi acırken güler mi? Hisseder mi derin? Çok sever mi yoksa yoksa her şey tek bir amaç için mi?

Onlar ağladığında içim acıyor nedense. Kolay kolay ağlamiyorlarki

Erkekler de ağlar mı herkesten gizli yaşar mı duygularını?
Cevapla