İnsanın kendi yoluna odaklanması varken, başkasının arkasından laf sokmaya çalışması sizce güçsüzlük mü, yoksa acizlik mi?

@PİSTANTROFOBİ

@r_engarenkyollar

@fesfs

Bu sorumda yanımda görmekten en çok mutluluk duyduğum, değer verdiğim üç güzel arkadaşımı da soruma davet ettim... İyi ki varsınız...🤍🤍🖤

İnsanın kendi yoluna odaklanması varken, başkasının arkasından laf sokmaya çalışması sizce güçsüzlük mü, yoksa acizlik mi?
Güncellemeler
9 ay
İnsanın kendi yolundan sapıp başkasının arkasından konuşması, aslında kişinin içsel eksikliklerini ve kendisine olan güvensizliğini gösteriyor. Bazılarımızz kendini eksik hissediyormuşmuşmuşşş 😂🙊🌞☀️🌞☀️
İnsanın kendi yoluna odaklanması varken, başkasının arkasından laf sokmaya çalışması sizce güçsüzlük mü, yoksa acizlik mi?
Cevapla