Bir kadın olarak bir kadının dedikodu yapması çok saçma ben hemcinsimin yanında bu yüzden rahat değilim.. ne kadar iğrenç değil mi şimdi herkes kalkıp özgürlük istiyor kadınların en büyük düşmanı yine kadındır ben buna cidden ikna oldum
Bence kızların da erkeklerin de kendine özgü saçma huyları olabiliyor. Mesela kızlarda bazen fazla alınganlık olabiliyor; küçücük bir sözü büyütüp saatlerce trip atabiliyorlar. Erkeklerde de bir şeyim yok deyip aslında bariz şekilde tavır yapmaları ya da gurur uğruna özür dilememeleri bana saçma geliyor. Aslında işin özü şu iki taraf da çoğu zaman açık ve net konuşmak yerine dolaylı yollardan anlatmaya çalışıyor. Halbuki biraz daha dürüst ve net olunsa birçok sorun büyümeden çözülebilir. Yani en saçma huy, bence gereksiz gurur ve fazla alınganlık.
Güzel yazmışsın evet kadınların en saçma huyu dedikodu bence de. Erkeklerin en saçma huyu ise alakasız bir olayı cinsellikle bağdaştırması diyebilirim.
erkeklerin aşırı egoist kibirli olması yüzsüz gibi haksız olduğu konuyu savunması aşırı bilgisiz olup iddia etmesi ki bunu Türkiyede yaşayan japon bile tepki göstermiş
Evet, bazen hemcinslerin arasında bu tür durumlar yaşandığında kırıcı hissettirebiliyor ama unutma ki bu sadece bir grup insanın davranışı. Dedikodu yapmak ya da başkalarını eleştirmek yalnızca kadınlara özgü değil aslında. İnsanların bireysel tercihleri ve karakter özellikleri bu konuda belirleyici oluyor. En iyisi, kendini bu tür olumsuzluklardan soyutlamak ve enerji veren insanlarla vakit geçirmek. 😊🦋
erkek kavga edince ne zaman unutmuş be 25 lira borç için arkadaşını vuran varken miras için kardeşini öldüren varken trafikte kavga etti diye baltayla saldıran varken