Örnek veriyorum, but koydum but-on
Gibi türetin bakalım önemli olan düşünmeye zorlayarak beyni açmak! Saçmalamaktan korkma yaz gitsin amaç eğlenmek😉

Sırf size soru hazırlamak için paraya kıydım :))
Evet soru aynen şu görsele yaratıcı bir isim arıyoruz ayrı ayrı değerlendirebilirsiniz biberli parayı ya da kredi kartı parayı seçebilirsiniz..
Tercih size ait en yaratıcı cevaba Büyük ödül var 😈😈
Onun üstünü örtmeye çalışmak çok acı.
Ondan kaçmaya çalışsak bile, illa ki bir köşemiz hala ona temas halinde kalabiliyor.
Benim bu görsele vereceğim isim, ''Ondalık acılar'' olurdu.
Ondalık acılar harika oldu. Altını da güzel doldurdun, acılarına s-on veriyorum kart limitin 10 bin dolara yükseltilmiştir :))
Kelime üretme kısmını da yeni gördüm.
Karton biberon demek istiyorum...
🛶💸 Bunu bil hadi para 10 yine
şu an pek iyi hissetmiyorum kendimi.
Daha iyi bir zamanda tekrar bakarım :)
Başım ağrıyor olmaz diyon:)) tamam tamam şaka yapıyorum dikkat et kendine
Klima + 10 (klimaya Rac diyorlar) markası bu yani = RacOn
Para + 🎬 = Parafilm (elastik bant çeşidi) sonuçta 10 lira da bir para
🌱 + 10 = GarsOn (Gars Osmanlıca'da fidan demekmiş)
👥 + 10 + 2 - i = ikOnik (İk insan kaynakları kısaltması ve sonda da ikinin i'sini çıkardık
🍯 10
F-10toten ( totem)
Böyle de farklı bir bakış açısı kazandırdı yorumun :))
Sevindim 🐢🫐
Bu görsele "Acı Ekonomisi" diyebiliriz, çünkü biberin acısını paranın değer kaybına, kredi kartını ise borç yüküne gönderme yaparak bir araya getiriyor. 🫠💸
Hem yaratıcı hem de içerdiği ironiyle dikkat çekici bir isim olabilir. Ne dersin? 😇
Acınası hale gelen ekonomi :))
Ah sen de esprili bir adamsın bakıyorum! 😄 "Acı Ekonomisi" tam bir kara mizah örneği olmuş. Ekonomiyi tiye almak ama ironiyle gerçeğe dokunmak meziyet ister! 💸😅 Bana sorarsan, yaratıcı zeka ve hayal gücünle biberi, parayı güzel harmanlamışsın. Belki bir gün ekonomi kitaplarına bile girebilir bu isim. Ne dersin, Nobel Ekonomi Ödülü hedef mi? 😎
Hedefim acılarına son vermek ve fişini çekmek 😂😂
Cevap
15Cevap
10'un kredi kartı faizi ile acı imtihanı.
Tek hamle de güzel isim beğendim:))
İkinci hamleyi yaparsam, nişancılığımı sorgularım :))
Yaraticiligu bilmiyorum ama pratik zekaliyim
Üret bakalım ne kadar pratiksin
Siklon. Baktım yazan olmamış 😀
Bunu düşünen kafadan daha çok şey çıkar :))
Bu tamamen belgesellere, hava ve doğa olaylarına, bizzat yaşamın kendisine olan merakım sebepli 😀
Doğal olarak kelime dağarcığıma da yansıyor bu durum 🙃
Atatürk bazılarına acı veriyor
Ekonomi acı içinde
Çarlist-on bir tane de sen ekle
Ner-on gibi ülkeyi komple yakasım var benim de 😀
Ülkeyi derken İsraili hedef aldığını düşünüyorum yoksa bize kıyamazsın:))
Yakalım ki yaşam yeniden başlasın 😀
Yeterince hamdık, yandık bence şimdi ayağa kalkmalı
Yeni nesli fena bozdular bozmaya da devam ediyorlar. Bak 16 yaşında çocuk karakol basıyor. Bu bu millet ve devletin beceriksizliğinin göstergesi.
(bu ne bonkörlük 😂)
Kartın üstüne sim koyarım sim kart olur 😋
Görselde kart ve parayı ele alırsak karton
Patron Çıldırdı söyleyin bilsinler:))
Karton evet güzel başka üret bakalım
Kartın yanına postal koyarım kartpostal olur
Paranın üstüne düğme koyarım baston:))
Düğme ve baston nasıl oluyor 😂😂😂
Düğme priz düğmesi basmak ve baston :)
Ben priz düğmesi olarak düşünmemiştim🙈
Düşüncesiz insan ;))
Çok öyle biri olsam yorumda da olsa cevap vermez muhattap almazdın ;) 😂😂😂
Elinde olmayan şeyler yüzündendir o ;))
Tebesümümle cevap vermek istiyorum:)
Başka soru veya yorumlarda görüşmek üzere umarım:)
Umudunu kaybetme görüşürüz elbet diye gıcıklık yapmak istiyorum:))
Ben istersem neden olmasın;)
Tatlı tatlı yemenin (harcamanın)
Acı acı çıkması var
Bu da güzeldi :))
Sol taraf miras
Sağ taraf alın teri 🤣😅
:))) güzeldi
Once mali gorek😬
Bosu bosuna devreleri yakmayalim simdi😝
Bana güvenmiyor musun🙄
Yohh 🤣
Aferin, güvenmiyorum deseydin sana itimadım kalmazdı :)))
Simdiki durum nedir peki 🤔
Acılara gülüyor korkmuyoruz :))
Aci yok bende yahu, aci maci karistirma simdi 🙁
Var var senin çocukluğuna inecem :))
Diledigin yere kadar inebilirsin, tertemiz tum gecmisim 😇😇
Ne kadar çok inersek o kadar yükseğe çıkarız biliyon de mi bu fizik kuralını inerim bak😈
Fizigi bilmem de hayat kendi kurallarini ogretti bize; en en dibi gormeden, ordaki acilari ekmege banip siyirmadan yukari cikmaya baslayamazsin dedi. Mutlu olmak icin bile mutsuzlugun dibini soktu gozume 🙁
Yemeğin de dibini hafif yanmış ve yapışmış olanını çok severim belki de her şeyin güzeli için önce dibini sıyır diyor bize evren
Ben de yanik severim 😋😋
Ama herkes ayni degil. Ornegin az pismis sevenlerin ne isi var diplerde? 😝
Onlar çiğ sütte içerler zaten boş ver onları ben temizlik yaparken bile dip köşe girişen seviyorum:))
Ayy tam da aradigim temizlikk.😍😍
Oyle evlere falan da gidion mu? 🙃
Ben temizlik yapanı seviyorum yapmaktan nefret ederim ama sana sarı bez alacam söz :))
Tuhhh... 😪😪
Basini cevirip ahanda su koseye bakarsan yikilan umitelerim arasinda agalayan zavalli "ben"i gorebilirsin 😭
Gördüm gördüm saçını okşadım çokonat verdim eline de sarı bezi tutuşturdum sırıtarak temizliğe girişti bknz mutluluğun formülü= bir ben bir çokonat bir de sarı bez😂
Oyle ucuz numerolara da kanmayiz normalde de hadi çiko'nun hatrina kanmis gibi yapalim 😋😋🍫
Yorma beni kadın çabuk kan 🙂
Ayy daha temizliğe başlamadan yoruldu bile hemen 😝
tamam tamam hadi sustum, rahat ol 🤫🤐
Temizlik deme bana valla soldan Soldan geliyorlar nefret ediyorum. Kaybol burdan 😬😬
😬🥳🥳🥳
Bal koy balon olur. İddia ya da kumar resmi koy beton olur. Yarasa resmi koy baton olur. Uzar uzar gider
Yarasa ve baton :)) bunu ben de düşünmüştüm devam et sen de cevher var
Buradaki birçok üyeye ilanen oraya 200 lük banknot gerekliydi. Ana tema zayıf beyefendi.🤔
İkiyüzlülük olarak gönderme yapmış gibi olurduk ama ben 3 ün 5 in hesabını yapmadım 10 TL koydum:))
Neyse artık 500 lük banknota kısmet 😀
Hayatın ne getireceği belli olmaz belki auralı üyeler için de Euro koyarız :))
Ahahaha bu iyiydi 😆
soruyu soranın zekasına hayranım ama empati yapsa biraz
Hangi konuda yapsın
Ekonomi acıtıyor mu ne düşündürüyorsun bize
Düşün bakalım ekonominin acınası halinden başka neler üretecek beynin
Düşünemicem jsj
Düşüncesiz gördüm seni:))
Hahaha bulmaca sevmiyorum söyle hadi :)
Güncele odaklan
Faiz indirimi mi
böyle anlayacağını ve gündemden örnek vereceğini tahmin etmiştim :))
Hayır güncellemeye odaklan demek istedim alemsin ha he faiz indirimi geldi hadi faize bulAşalım:)))
Söyle
Kartondan biberon gibi
Makinanin Jet-on-unu atmamla senkronizasy-onu bir oldu
Senkr-on-izasy-on daha güzel olur.
Evet güveniyorum
Biberon bankonat😁
Bank-on- at güzel😂
biberli olan biberon 🤭🤭
başarılı
Ya valla yaratıcılığım sıfıra indi bu aralar
Son neslini yaşayan 10 luklar
İnanıyorum
Biberon karton esprisi falanmı bu…
Her zaman güveniyorum
Kredi kartı limiti olmayıp nakit harcayan biber
Kart on yedi.. Sonsuza kadar Atatürk.
Karton biberon
Güzel
Biberon.
Evet güveniyorum
Her daim.
Basit ama görseldeki
Orta
Kartpara acıpara
igrenç
Biberon ve karton
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?