Adab-ı dertleşme kurallarını biliyor ve uyguluyor musun?

Dertleşmenin de var bir adabı 👀
-Dostunu iyi seç, dertleşirken söz kesme, dinlediğin derdi sakla, derdini anlatana kendi derdinden bahsetme, akıl verme anlamaya çalış, sakın ' boş ver ' deme , ses tonunu yumuşak tut, duyduklarını yargılama.

Sizin eklemek istedikleriniz var mı?
Çevrenizde bu kurallara uyan sevdikleriniz var mı?
Adab-ı dertleşme kurallarını biliyor ve uyguluyor musun?
Adab-ı dertleşme kurallarını biliyor ve uyguluyor musun?
Cevapla