Boşluğa düşünce neden exlerimizi düşünüp üzülüyoruz?

Nefret ediyorum bu duygudan ya hayatımda kimse yokken mutluyum ama bi süre sonra neler yaşadığımı hatırlayıp üzülüyorum
Boşluğa düşünce neden exlerimizi düşünüp üzülüyoruz?
Cevapla