Eski sevgiliye karşı duygular bitince neden boş ve üzgün hissediyoruz?

Eski sevgilimle olan fotoğrafımıza bakıyordum ve aslında ne kadar garip bir duygu olduğunu fark ettim bir zamanlar o kişiye ne kadar çok anlam yüklemişim bugün ise bomboş duyguyla bakıyorum ve aslında beni üzen ona karşı hiçbir şey hissetmiyor olmak hâlbuki bir zamanlar hayatımın merkezinde olacağını her zaman o kişiyi sevmem gerektiğini düşünüyordum aslında öyle kalmaması beni üzüyor sevgiyi yitirmek değil de ona karşı olan duygularımın artık olmaması beni üzüyor.
Eski sevgiliye karşı duygular bitince neden boş ve üzgün hissediyoruz?
Cevapla