Eski sevgilimle olan fotoğrafımıza bakıyordum ve aslında ne kadar garip bir duygu olduğunu fark ettim bir zamanlar o kişiye ne kadar çok anlam yüklemişim bugün ise bomboş duyguyla bakıyorum ve aslında beni üzen ona karşı hiçbir şey hissetmiyor olmak hâlbuki bir zamanlar hayatımın merkezinde olacağını her zaman o kişiyi sevmem gerektiğini düşünüyordum aslında öyle kalmaması beni üzüyor sevgiyi yitirmek değil de ona karşı olan duygularımın artık olmaması beni üzüyor.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
O fotoğrafı görünce içindeki o boşluk hissi inanılmaz tanıdık geliyor bana 💔 Eskiden her şey ona yüklediğin anlamla doluydu, şimdi yok olması yas gibi acıtıyor değil mi 😔 Ama bu, kalbinin yeniye hazırlandığının işareti tatlım, duygular biter ki yeni aşklar doğsun ❤️🩹 Senin yerinde olsam bi kahve içip gülümserdim, hadi sen ne yapıyorsun bu hisle başa çıkmak için? 🌈