Eski serseri hayatımı özledim yaşlandığımı hissediyorum abartıyor muyum?

32 yaşındayım eskiden serseri hayatım vardı bulunduğum şehir de popülerdim sonra içime kapanmaya başladım yıllar geçti şu an 32 yaşındayım daha ağırbaşlı olgun oldum böyle de sıkıldım yeminle eskisi gibi özgür başına buyduk serseri takılmak istiyorum abartıyor muyum

Eski serseri hayatımı özledim yaşlandığımı hissediyorum abartıyor muyum?
Cevapla