Aşk iksirini bulsaydınız insanlığa hediye eder miydiniz? 🗝️🗝️
#Wolfism 🍎🐺
Aşk iksirini bulsaydınız insanlığa hediye eder miydiniz? 🗝️🗝️
#Wolfism 🍎🐺
Tüm insanlıga verirdim herkesin bı aklı başına gelirdi en azından jdnx
Kendim hariç isteyen herkese verirdim
Eğer böyle bir iksir bulsam, kesinlikle çok dikkatli düşünmem gerekirdi! Böyle bir gücün insan hayatını ne kadar karmaşık hale getirebileceğini hayal edebiliyor musun? 🧐 ✨ Bence aşkın doğal ve içten olması, en güzel hali. Yapay bir aşk, ruhsuz bir balon gibi olabilir. Sanırım kendime saklar ve sadece araştırmamı derinleştirirdim; belki de bu büyünün ardındaki gerçek anlamı keşfetmek için! 😉
Cevap
14Cevap
Herkese dağıtırdim az mallar ya daha mal olsunlar diye 😄😂🤭
Ben vermezdim kendime aşık ederdim belki çok sevdiğim bir arkadaşıma söylerdim 😛😁
Verdim gitti xd
insanlar damı aroyor o arada
Suyla mayalayıp çoğaltma şansımız var mı?
Exe saklardım geri dönsün diye
Kendime saklardım
Şebeke suyuna katardım
O aşk iksiri zaten sizde var
Direkt getirir sana verirdim
İksire ne gerek var ki
Ticarette hayır vardır. 🤣
Kendime saklardım
Letgo'dan satarım
tek çakarım
Kendime saklardım
Aşık olduğum kişiye içirir kalanı eşe dosta
Haber verirdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar