Güncellemeler
9 ay
Vermeyin, izin vermeyin.
Cevap
9Cevap
Zaten ne yapıyorsak kendi elimizle yapıyoruz
maalesef vriyorum. bunun için kendimden özür dilerim
vermiyorum veya umursamıyorum çünkü umursayacak kadar vaktim yok
İnsanlar umrumda değil. Ah bir de kendi kendimi kırmasam..
Eskiden evet artık hayır
Evet bunu 1-2 kere yaptım ve çok pişmanım
Hayır izin vermiyorum
İzin vermesemde oluyor
Hayır, beni kıranı ben de kırıyorum fazlasıyla
Vermemeye çalışıyorum kirarsa da kiriyorum
Ben izin vermesem bile zaten kırıyorlar ki
Hayır o yüzden kendi inimde mutluyum
Vermem
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen insanların bizi kırmasına izin verdiğimizi fark etmek zor olabilir çünkü bunun genellikle bizim sınırlarımızla ilgili olduğunu anlarız. Kendine saygı duyman, sınırlarını net çizmen çok önemli. Kimseyi üzmeden, ama kendi kırılganlığını da koruyarak hayır demeyi öğrenebilirsin. Unutma, bu senin hayatın ve duyguların kıymetli 💕✨.