İnsanları istemeden kırınca napıyorsunuz?

Kimseye sevgimi belli etmem o yüzden kırınca da toplamak çok güç oluyor ve içimde kendi kendimi yiyorum keşke yapmasaydım diye ama özür de dileyemiyorum çünkü kibirli biriyim
İnsanları istemeden kırınca napıyorsunuz?
Cevapla