Hayvanları anlatır mısın?
Tabi ki demiş.
Hayvanlar ikiye ayrılır:
1. grup: Aslan, kaplan, yılan gibi şefkatli ve iyi huylu hayvanlar.
2. grup: Tavuk, kaz ve ördek gibi zalim ve yırtıcı hayvanlar.
"Alıntıdır."
Biraz öz eleştiri, biraz da çekidüzen vermek açısından görüşlerinizi bekliyorum :)
(Lütfen troll cevaplar vermeyin. Bir karar arifesindeyim.)

Sınırlarla ilgili biraz sorunlar yaşayan dengesiz bir arkadaşımız 😅 içinden geldiği gibisin bence görüşlerinde kendini öven ya da yargı dağıtan ultra süper efendi rollerine giren mavililerden değilsin 😅
Teşekkür ederim, sınırlar konusunda problemim var evet.
Hakim olmaya çalışsam da manik depresif ruh hali değişimlerim buna müsaade etmiyor maalesef.
İstemeden de olsa dengesiz olabiliyorum çok haklısın 🙏
😊🙏
Tanımadan önce nasıl biriydi objektif yorumlayayım. Görüş atarken ciddi ve emek veriyor. Birisi bir şey sunup nasıl olmuş diye sorduğunda muhakkak önce "emeğine sağlık" yazıyor, sonra kendinde ne izlenim uyandırdıysa onu söylüyor. Bu yapıcı bir eleştiri oluyor. Yardımsever bir insan. Mod olmasından da razıyız. Siteye emek veriyor. Kafiyeleri kırık ama kaliteli. Kendini geliştirmeyi seven meraklı birisi. Sosyal, çevresi geniş. Ruh hali yazılarına direkt yansıyor. Ciddinin ciddisiyse goy goy yapmayın ajdjsjdjs Tamam kırık gel kapıdan izleme yüzüne de söyleyim içinden geldiği gibisin samimiyetini seviyoruz, iyi bir arkadaşsın. Görmüş geçirmiş insansın. Seni dinlemek bize iyi geliyor. Sağol, varol 🙌🏼
Bu çok güzeldi.
Uğraşıp tek tek yazdığın ve sıraladığın için teşekkür ederim.
Bazı durumlarda insan kendisini tanımak için başkalarını tanımalı.
Bu sözün ne anlama geldiğini açıklayamam belki, ama ne hissettirdiğini deneyimledim çokça kez :)
Dengesiz bir yapıda olduğunu gözlemledim karamsar kırıp kırılan biri gibisin soruların ve yorumların da eğleniyor mutlu izlemi versen de birşeylere birine hasret duruyor gibisin duygularını bastırmaya çalışsan da pek başarılı değilsin umursamaz tavrın var ama aslında değilsin.. karar verirken de her ne ise aklını değil kalbini dinle uzak durmaya çalıştığın şeyler belki de bir adımını bekliyor olabilir sevdiklerine deger veren birisin belli ki ama sana verilen değerin de kıymetini biliyor musun bunu vicdanına sor derim.. seni çıkarsız sevenleride görmezden gelmemelisin içten içe düşündüğün şey ise adım atsam mı atmasam mı gibi ama ben hislerimi söyleyeyim atmalısın..
Çok güzel özetlemişsin, hepsine katılmasam da güzel tespitler.
Teşekkür ederim, daha dikkatli olacağım 🙏
Katılmadığın yerler neresi bilmek isterim
Birincisi beni çıkarsız bir şekilde seven hiç kimse yok.
Daha doğrusu çıkarsız sevmek insanlığa aykırı bir durum bence.
En çıkarsız seven bile, ona verdiğimiz karşılık ya da değerler, hissettirdiğimiz duygular için sever.
İkincisi, adım atsam mı atmasam mı gibi bir ikilemde değilim.
Adım atmaktan geri duracak bir yapım yok.
Aklımda bir şeyler yapmak varsa, o adımı atarım.
Tekrar söylüyorum, çıkarım çok güzel, gözlem çok güzel ve ders çıkaracağım şeyler barındırıyor.
Teşekkür ederim 🙏 :)
Rica ederim 🙂
Tanıdığım kadarıyla Kafiye Kırığı, duygularını içinde çokça yaşayan ama bunu kelimelere döktüğünde bambaşka bir derinlik kazandıran biri. Yeri geldiğinde çok samimi, yeri geldiğinde kendi içine çekilen bir tarafı var. İnsanlara karşı kırıcı olmaktan kaçınsa da, kendi içinde bazen fazlasıyla kırılgan olabiliyor. Onu farklı yapan da bu aslında; hem güçlü hem de hassas yanlarını aynı anda taşıyor. Ne yaparsa yapsın sahici bir tarafı var, o yüzden yanında olduğunda rol yapmadığını, gerçek halini gördüğünü hissediyorsun.
Eyvallah. Bu çok iyiydi.
Teşekkür ederim
Merhaba KafiyeKırığı! Sen tam bir özgünlük abidesi gibisin. Farklı olmayı, tarzını yansıtmayı seviyor gibi görünüyorsun. 🤩 Kendine has bir havan var ve bu da seni özel kılıyor. Karar arifesindeysen, içindeki bu orijinalliği kaybetmeden ilerlemeni öneririm. Başkalarının düşüncelerini dinler ama iç sesini tercih edersin diye düşünüyorum. 😊 🌟
Evet o-pera. Bakalım neler yapabileceğiz.
Teşekkür ederim.
Kaybetmemeye çalışıyorum. Ama havam ile alakalı bir durum söz konusu değil...
Cevap
14Cevap
eleştirilecek bir yanın yok. kendi halinde sessiz sakin birisin. güvenilir birisisin. aynı zaman da kitapları ve dizi filmleri seviyorsun sanırım. eğlenmeyi seven komik birisi kısaca ii bir insan ve arkadaşsın.
Her insan gibi benim de hatalarım vardır illa ki :) Ama güzel görüşün için teşekkür ederim.
Ne kararı len cinsiyet mi değiştirceksin ahdhdh
Daha nick değiştiremiyoruz, onu hiç yapmazlar.
Pembe hesap olmak fikri çık aklımdan 😅
hahah :D
Tanımıyorum gördüğüm kadarıyla kendi halinde
Teşekkür ederim :)
Nereye gidiyorsun alooo daha yeni fenomen oldun birde hani Talha hani Zeynep? 🙃
Bir yere gitmiyorum efenim, karar aşamasındayım dediğim öyle bir şey değil aslında :)
Talha ve Zeynep biraz daha konuşsunlar.
Henüz kendime gelemedim, kafamı toparladığım zaman onların da ne yapacağına karar vereceğim. :)
Ne kararı peki bende öğrenmek istiyorum 🙊
Dışarısı soğuk kafiye onları dışardan izlemekten buz tutacağım çok ara verme
:)
İlahi bir bakış açısı ile yazılmıştı aslında. Üşümemen gerekirdi, ama sıcak kahve ikramımız mevcut efenim.
Hemen şuradaki raftan alabilirsiniz...
Ben kapının dışında kaldım ya hani kapı kapandı yoldan geçerken denk geldim 🙊
Ne kararı alıyorsun?🙇♀️
Ulaşmaya çalıştığın ütopyanda tekrar yayını olmalı :)
Kendimle ilgili bir durum sadece :)
Çokta önemli değil.
E o zaman içeriye geçeyim 🙃
O halde benimde sana dışında dışı analizim, çok yönlü ve karışıksın biraz
Nasıl yani? Tam anlamadım.
Bunu çok duyuyorum gerçi ama, bir de senden duymak isterim...
Kısa keseyim: her yerdesin, bir çok konuda aktifsin. Tek bir şeye odaklı değil, odağını bir çok şeye aynı anda veriyor gibisin bi karışıklık. Birde ruh halinde dengesizlik. En basit örneği vereceğin tepkiyi ölçemiyor ve öngöremiyorum 🙇♀️
Teşekkür ederim, güzel bir çıkarım yapmışsın.
Aynı anda hem konuşup hem yazabiliyorum iki farklı konuda.
Nasıl yaptığımı ben de bilmiyorum gerçi.
Dengesizlik ise son 13 yıldır var.
Ondan öncesinde ben de herkes gibi bir insandım...
.. ve asıl mesele kime kimin gözünden baktığımızmış. Karınca haksız değil 🙃
13 yıl çok uzun bi süre lakin sende hala insansın 😀
Kaybettim kendimle olan savaşı...
Sen yenilgiyi kabul etmişsin, kayıp ettiğin bir şey yok 🤷♀️
şu an öyle görünüyor, bi toparlarsam gösteririm onlara ")
Erteleme o vakit al bayrağı eline yeniden
Sabah ola hayrola ")
Erteledi bile 😃
Totom yemedi diyebiliriz şu an 🙃
3 yorum (bunla 4) önce yazdığıma çıkıyor o vakit. Tez vakitte kazanman dileği ile 🙏
Iki üç gün oldu göreli ama izlenimimden sonra cevap hakkımı kullanıcam affınıza sığınarak 😀
Estağfurullah efenim.
Gayet tabi, en doğal hakkınız :)
Benim onun bunun şunun görüşüyle kendine çeki düzen verme 🤦🏻♂️
Senin onun bunun şunun görüşüyle değil de, dışarıdan nasıl bir izlenim verdiğimi merak ediyorum daha çok.
Kendime çeki düzen verme kararımın bununla bir ilgisi yok açıkçası.
Sadece gelecek eleştirilere göre törpüleme yapacağım diyeyim :)
Tanımıyorum sadece gördüğüm kadarıyla kendi halinde, eğlenceli birisin...
Teşekkür ederim acid :) Bu izlenimi vermiş olmak bile gurur verici :)
Rica ederim...🙏
Kanka uzaktan gördüğüm kadarıyla geçmişte acılar yaşamış ama ayağa kalkmaya çalışıp mutlu olmaya çalışan kendi halinde takılan birisin
Eyvallah teşekkür ederim :)
Her an her şeye hakim olmak, her şeyden herkesten haberdar olmak zorundaymışsın gibi. Durmak diye bir şey yok sanki senin için hep bir şeyler yapmak zorundasın. İzahı olmayan şeyin mizahı olur diyorsun ama mizahı abartabiliyorsun. İnsanlara güvenmem diyorsun ama kaçıngan bağlanıyorsun. Salıvermeyi bilmiyorsun fazla kinleniyorsun. Gereksiz şeyleri kendine yük ediyorsun bla bla
Her şeye yetişmeye çalışan, kendine geç kalır.
Evet dur durak nedir bilmiyorum maalesef.
Sürekli çalışmak zorunda gibi hissediyorum.
Mizahı abarttığım da doğru bir tespit.
Güven konusunda problemlerim olsa da biri demogoji yaptığı zaman ister istemez üzülüyorum.
Teşekkür ederim :) Hemen hemen her yönden haklı bir görüş :)
İyi bir adamsın. Sadece kendini o kadar salmışsın ki oradan oraya savrulmak yaşam felsefen haline dönüşmüş. Şikayet ediyorsun bundan ama kopmak için çabalamıyorsun gibi. Önce kabullenmeyi ve salıvermeyi halledersen aslında her şey düzelecek. Değişim istiyorsan bana kalırsa buradan başlamalısın 😊
Teşekkür ederim güzel görüşlerin için.
Çabalayacağıma söz veremem. Ama en azından bi atılım yaparım :D
Rica ederim ve umarım doğru şeyleri umursamayı ve doğru şeyleri boşvermeyi başarırsın 😊
Umarım. :)
Bir karar arifesinde olduğuna göre bu hesabı toprağa gömmek üzeresin demek ki hı kırıkcım. Sen nasıl birisin. Sen düşünceli bi adamsın. Hem düşünceli hem düşünceli. Hadi bu iki ayrımı yap, yorumlarda buluşalım..
Ayrımı yapmak kolay, anlatmak zor.
Ne demek istediğini anladım.
Hatta sanırım seni en iyi anlayan kişiyim.
Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için.
Güzel mi düşüncelerim gerçekten. 🤣
Kafamdan daha güzel oldukları kesin :)
Tabi ki kafandan daha güzelim nihahahaha
Ondan yana herhangi bir şüphem yok :)
Hele hele 🤣🤣
:)
Boşversene insnaların görüşüne göre çekidüzen vermek kadar anlamsız bir şey olamaz. Hayatındaki somut verilere bak, ğlan uada hayallerine değil.
Haklısın.
Fakat dışarıdan bir göz iyi olabilirdi...
En sevdiğim soru tüm nefretimi kusabilirim dermişim 🤣 manik depresif birisi bir üzülür bir sevinir. Hatalarından ders çıkaran birisi bence. Fazla kıskanç gudubet sdfd
Biraz sola dönük kus hiç çekemem şimdi :D
Evet modum hızlı düşer hızlı düzelir.
Hatalarımdan ders çıkarabildiğimi düşünüyorum ama hepsinden değil. Bazı hatalar çok güzel zira :)
Ne kıskançlığımı gudubetliğimi gördün şirret :D
Röportaj işini diyorsan soruları hazırlamanı bekliyorum, sen tembelsen ben napayım. D
Şirret sensin 😂😂utanmadan laf ediyor okuldan dolayı röportaj uzadı stresliyim onu bekliyorum Ekim'de istersen sen benimle röportaj yap hahah
Bekleriz sıkıntı yok :D
Bekle o zaman ddfc unutma benim de ruh halim stabil değil mutlu olduğum bir zamanda olur anca 😄
Kafana göre bitter. Sıkıntı yok D:
Kız arkadaşın varsa onu da getir canım sıkılmasın dedikodu yaparız 😄
Olur söylerim. :)
Anlaştık:)
Hayatla tam yoğrulmuş düzgün efendi kendi halinde kaliteli nerede nasıl davranacağını bilen kelimelerini mükemmel kullanan tatlı acı kendine has öz adam gibi adam vessalam🙏✨️
Çok teşekkür ederim, bu sözler beni çok onure etti.
Bu şekilde bir izlenim bıraktığımı bilmiyordum, duygulandım...
Evet kırık senin hakkında düşündüklerimi dile getireyim mantıklı, zeki, akıllı birisin herkesle mıç mıç olmayan mesafeli kendini bilen kimseye boyun eğmeyen bir fenmodsun ✨
Teşekkür ederim, bu izlenimi verdiğime sevindim :)
Gerçekleri söyledim kırık
Olabildiğim kadar dikkatli olmaya çalışıyorum.. m
Aynı yoldan gitmeye devam et ve uber ol tez vakitte
Empati duygusu yuksek, arkadas iliskilerinde hem samimi hem de sahiplenen bir kişiliğin var. Tanıdıkça güven duygusu veriyosun belki biraz da alingansin bu kadar😊
Ne kadar da güzel yazmışsın Monica.
Teşekkür ederim :)
Kendi halinde takılan birisi derdim ama öyle olduğunu pek zannetmiyorum artık. Orhun yazıtlarının altına destekler nitelikli görüşler attığından beri pek iyi düşünmüyorum.
Teşekkür ederim, fakat neyi destekleyen nitelikli görüşler attığımın farkında değilim inan.
Eğer bir kusurum varsa, kendimi düzeltmem için açıkça belirtmeni tercih ederim :)
Tabii siz siteye yeni katılmış daha çömez geçmişi çok net olmayan hesapların moderatör olmasına karşısınız o kişinin beni böyle tanımlandırması pek umrumda olmadı ama onu destekleyecek ne gördün çok merak ettim
Buna mı alındın 🙄
Senin sitede derin bir geçmişin olduğunu ve çok tecrübeli olduğunu bildiğim için, sana söylendiğini hiç düşünmedim açıkçası.
Benim kast ettiğim, başkalarının desteği ve Attığı sorularla moderatör olanlardı.
Herhalde o gün vahiy geldi 5 xper eleştir diye yazmış döşemiş mantığını kullansa bir yere varacak o da yok admin sağ olsun yol göstermiş başkalarının desteği konusu geçmemiş orada tekrar okursan neyi desteklemiş olduğunu görebilirsin istemeden
Özür dilerim, fakat benim amacım o değildi biliyorsun.
Alınmış olabilirsin ama hiç farketmedim.
İşte okuyunca tek anlam çıkıyor mantığını kullanmayan birisini ciddiye almadım istediği kadar tanımlama yapsın o sadece destekleme amacını sorguladım bu yüzden yazdım
Aranızdaki muhabbet ya da çekişme beni ilgilendirmez.
Şöyle düşün, senin çok samimi olduğun ve benim rahatsız olduğum insanlar var.
Ama onlarla olan sorunlarımı sana mâl edemem. Çünkü senden bir zarar görmedim.
O görüşü destekleme amacımda kesinlikle seninle ilgili bir kasıt yoktu, hatta biraz da yeni moderatör olduğum için kendi üstüme alınmıştım.
Sonrasında destekle ve bilgisizce moderatör olanlar olduğunu düşündüm ve destek yazısı yazdım.
Sen uzun bir süre U modluk yapmış insansın.
Seni o sınıfa koymam ben.
Ortada bir muhabbet yok hoşuma gitmediği için bu hesabımda da attım rahmetli hesabımda da engel problem neydi onu öğrenmek istedim çünkü bir problem yoktu farklı yorumlamaya açık kalmış neyse açıklaman için teşekkür ederim
Yanlış anlaşılma varsa çözmek gerek.
Seninle ilgili hiç bir sorunum yok, aksine görüşlerini sevdiğim bir üyesin.
Bilmukabele 💫
Bana daha iyiye doğru gittiğimi söylemiştin 🙏..
Bence sende öylesin daha iyiye ve kendi gücünle ileri atılabilecek bir kişiliğinin olduğuna inanıyorum
Evet, çünkü günden güne karamsarlıktan sıyrılıp öz benliğini göstermeye, daha girişken olmaya başlamıştın.
Eski görüşlerinde daha içine kapanık, daha kendini korumacı bir yapın vardı.
Teşekkür ederim, benim güçlü olma durumum biraz farklı sadece.
Bi geliyor, bin gidiyor :)
Eyvallah çok teşekkür ederim 🙏
Estağfurullah, ben de pek iyi sayılmam zaten...
Bulunduğu ortama kalite katan, haksızlığa pek tahammülü olmayan, sadece kendisi için değil aynı zamanda hayatında olan insanları da bir adım ileri taşımayı seven güzel bir insan evladısın
Eyvallah. Güzel görüşün için teşekkür ederim.
Rica ederim söylediklerim seni tanımlamak için az kalır. Fark yaratıyorsun
Gayet düzgün efendi gerektiğinde yardımsever olmaktan geri durmayan hümanist oldukça akıllı aynı zamanda vefalı ve unutmayan birisin..
Bunları duyduğum ve böyle bir izlenim bıraktığım için çok teşekkür ederim yemezler.
Çok teşekkür ederim :)
İçimden gelenler.. Rica ederim 🙂
Tanımıyorum maalesef yorumlarda bir kaç kez karşılaştık yerinde yorumlarla anladığım kadarıyla kibar bı kişilik gibi geldi
Teşekkür ederim, bilmukabele aynı şekilde efenim :)
Teşekkür ederim 🙂
Eleştiri yapacak kadar tanımıyorum ama moderasyon için kurduğumuz iletişimlerden saygılı biri olduğunu söyleyebilirim.
Teşekkür ederim efenim.
Bunu duymak bile bana iyi hissettirdi, bilmukabele 🙏
Rica ederim : )
Kalbi, yüreği güzel, iyi niyetli bir insansın ama fazla fedakarsın bence bu kadar fedakar olma ve biraz da kendini düşün derim
Teşekkür ederim.
Bu konuda kendimi kısıtlamaya çalışsam da elimde olmuyor çoğu zaman.
Yine de daha dikkatli olmaya çalışırım :)
Yaparsın sen akıllı adamsın bunu da başarırsın zamanla :)
Rica ederim :)
Sizi tanımıyorum lakin genel itibarinizle iyi bir izlenim verdiğiniz aşikar. Yüreğinizin sesini dinleyiniz
Teşekkür ederim efenim.
Akıbetim ona kalırsa sonu hüsran olacak gibi :)
Ama denerim
Rica ederim. Bazı hüsran gibi olan şeylerde de mutlaka bir hayır olabilir 😊
Olduysa 1 hayır, olmadıysa 1000 hayır ara sözünün tabiisiyiz. Ondan şüphem yok :)
Ama yine de gönül razı gelmiyor bazı şeylere :)
Anlatmak isterseniz dinleyebilirim 😊
Teşekkür ederim çok naziksiniz. Fakat henüz ben de ne olduğunu çözmüş durumda değilim.
Sağolun :)
Rica ederim kendinize iyi bakın 😊
Ben kötü bir yanını görmedim şakacı eğlenceli birisin. Sorumun kategerisini değişirmisin dedim hemen ilgilendin. Modluğunda iyi demek😀
Teşekkür ederim güzel düşüncelerin için.
Elimden geleni ve denk geldiğimi düzeltmeye çalışıyorum :)
Tanımıyorum buradan da tanımak mümkün değil bence
Haklısın.
İnsanlar sosyal medyada gerçek kişiliklerini ve karakterlerini gizlerler.
Saygı duyuyorum :)
Kesinlikle gizlerler. Bir karakter yaratmak bazılarına cazip geliyor
Kendi halinde takılan ama birazda kendi içinde karmaşık
Herkes karmaşık diyor haklı bir şekilde.
Ben de kendimi çözemedim daha :)
Teşekkürler efenim
Rica ederim 🙂
Pek tanımasam da iyi biri olduğunu düşünüyorum, kendi halinde ve sorularını sevdiğim birisin
Teşekkür ederim, bilmukabele :)
Galiba ben bugun ciddi yorum yapamıyorum :D:D Antenimin kırığısın. D
Olabilir tabi.
Sana da saygı duyuyorum. Sana bile saygı duyuyorum bugün.
Demek ki sabırlı bir adamsın. Alınmazsan adam dedim ama...
Sorun değil. İstediğini söyleyebilirsin bugün. Karşılık vermeyeceğim...
(kalp, çiçek)
İyi bir gence benziyor
Eyvallah :D
Negatif düşünmeyi seven biri
Ya :D
Teşekkür ederim, daha dikkatli olurum.
Teşekkür ederim peri. Olabildiğince pozitif kalmaya çabalıyorum :)
Değişken ruh haline sahip ve eğlenceli.
Teşekkür ederim.
Olabildiğince :)
Tanımıyorum, kendi hâlinde birisin.
Teşekkür ederim.
Olabildiğim kadar olmaya çalışıyorum diyelim. :)
Rica ederim
Tanımıyorum bu nedenle yorum yapamayacağım üzgünüm
Estağfurullah.
Saygı duyarım tabi ki nasıl istersen :)
teşekkür ederim anlayışınız için ama denk geldikçe soru ve görüşlerinize yorumlar yaptım
Çok naziksiniz.
Tekrar teşekkür ederim :)
ric ederin lafı bile olmaz
Tanımıyorum yorum yapamam
Saygı duyarım :)
Normal sıradan alelade biri işte yav
Çok mu sıradan :/
Anormal mi olmak istiyorsun anlamadım
Anormal miyim ki sence :)
Bilmem sence?😅
Bence gayette insan gibi bir şeyim :D
Üzgünüm buna cevap veremiyorum.🤷
Neden efenim?
Buna cevap verecek kadar tanıdığımı düşünmüyorum
Bu soruya cevap yazanların bir kısmı hiç tanımadan, özelde iletişim kurmadan görüşlerde ve sorularda gördüklerini yazdılar.
O yüzden rahat olun efenim :)
Gözlemlediğim kadarıyla 🤔gözlemleyip nabza göre şerbet veren birisiniz. Hem kalp kırmamaya çalışırken hem de kalbinizi koruyorsunuz. Enerjik , sıcakkanlı bir karaktersiniz. Uygulama içinde dışa dönüksünüz aslında çok da dediğiniz gibi kabuğunda biri değilsiniz. Her zaman yeni birilerini çemberinize almaya hazır gibi.. Bir dee kırıklık var hepimizde olduğu kadar.😃
Baya kırıklık var ya.
Bir anda delleniyorum.
Özellikle kaç kilosun diyenlere 🥺
Teşekkür ederim 🙏
Hepimizin hayatında dönüm noktaları vardır. Bunun bize ruhsal yansımaları farklılık gösterebilir. Kimimiz stresten sivilce çıkarır, kimimiz yemeye verir kendini, kimimiz tam tersi.. Genel geçer durumlar bunlar. Gerçekten çevre etkisiyle değil de ' ben nasıl mutluyum. ne istiyorum?' u düşünerek hareket etmek gerekir. Bir tane bedenin var o sana ait senin kadar özgür.. Rica ederim.
Uyku esnasında ruh bedenden ayrılıp gidermiş, dönüş yolunu bulurmuş hep, ama gerçeği anladığında kendi hafızasını siler bedene uyarlarmış.
O anlardan aklımızda kalan şeyler de rüya olurmuş.
Aslında uçabiliyor, ışınlanabiliyor ve her şeyi yapabiliyoruz.
Ama bu beden bizi kısıtlıyor.
Bize ait olduğunu sandığımız şeyler de öyle işte.
Çok güçlüyüz, her şeyin üstesinden gelebiliriz.
Ama bazen kısıtlanıyoruz benliğimiz tarafından.
İster istemez etkiliyor bu bizi. Bazen dışardan bir el belki ruhumuza dokunsun istiyoruz iyileşebilmek , belki de hiç uyanmamak adına. O el biz olalım kimseye ihtiyacımız yok. Her zaman kendi yaramıza kendimiz merhem olmasını bilelim.
İyi geceler 🦋
Aslında biliyordum da unuttum.
Hatırlamaya çalışıyorum sadece.
Uyumak hatırlatır gibi...
Kesinlikle. Ruhumuzun dinlenmeye ihtiyacı var.
İyi geceler efenim
Tanımıyorum ama iyi biri gibimsi
Teşekkür ederim, bilmukabele :)
İyi adam severim kendilerini 😆
Eyvallah.
Adam olarak tanımladıklarımdan birisi de sensin zaten...
Eğlenceli birine benziyor
Teşekkür ederim :)
Kendi halinde biri
Eyvallah :)
Ne demek
efendi çocuk severiz
Eyvallah. Sen her zaman kibar ve beyefendi biri olarak kalacaksın zihnimde.
Bilmiyorum şu an. Bakacağız.
Tanımıyorum
:) Saygı duyarım.
👍
Tatlısın 🤣
Hahah eyvallah :D
Tanımıyorum
Olabilir efenim :D
kendi halinde
Teşekkür ederim.
Sen de öylesin :)
Rica ederim ve teşekkürler 🙏🏻
Candır o can 😂
Bilmukabele ediz abi
Sempatik bir üye
Teşekkür ederim. Onur duydum...
Rica ederim
harbiden kırıkmış
:) Eyvallah.
Tanımıyorum
Olabilir efenim :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?