Neden sürekli narsist erkekleri kendime çekiyorum alçakgönüllü biri yok mu?

Zayıf olduğum için mi zeki olmadığım için mi ama zekiyim yani bilmiyorum uğraşmaya gerek yok ki zaten bu egolular ile zihnini o yöne verdiler diye zekiler mı şimdi. banane zekiliklerinden adam değiller

Neden sürekli narsist erkekleri kendime çekiyorum alçakgönüllü biri yok mu?
Cevapla