Kaybolunduğunda bulunmayı mı beklemek yoksa o yolu bulmak mı gerekiyor?

İyi mi geceler 💖

“.. Anladım ki bir şeyleri ararken kaybolmuşum.
Peki nasıl bulacağım yolu, nasıl bulunacağım, kim nasıl görebilir beni burada..”

Siz kayıp olduğunuzda yolu bulmak mı isterseniz yoksa birilerinin sizi bulmasını mı beklersiniz? Kaybolan biri yolu nasıl bulabilir, yolu ararken dahada kaybolmaz mı?

Bulmak ister iken bulunmak..
Bulmak ister iken bulunmak..
Güncellemeler
9 ay
Şarkıyı eklemeyi unutmuşum ya 🙊
https://youtu.be/5wzntE1XNrs?si=YAILXbxqGLAuqUwm

İyi dinlemeler 🌿
Kaybolunduğunda bulunmayı mı beklemek yoksa o yolu bulmak mı gerekiyor?
Cevapla