
ne kadar eminsin kendinden?
Doğru kişiyi bulmak zor diyorlarda acaba sen doğru kişi misin?

ne kadar eminsin kendinden?
Doğru kişiyi bulmak zor diyorlarda acaba sen doğru kişi misin?
Doğru herkese bazı konularda objektif olabilir. Diğer durumlarda subjektif olarak bakılabilir. Çünkü herkesin doğrusu kendine denir. Birisi elma severken birisi üzüm sever. Birine doğru kişiyken diğerine değilsindir. Böyle durumlarda uyuma bakılıp objektif gerçekler göz önüne alınsa daha iyi olur ama yapan var mı desen binde birdir.
Kimsenin kendine sormadığı o soru. Değilim olmak gibi bir gayem de yok. Yalnızca kendimin en iyi versiyonu olmak istiyorum -ki o da toplumun doğrusundan uzak-
Doğru kişi olmanın bir formülü yok aslında, değil mi? 😊 Herkesin doğrusu farklıdır. Kendine şu soruyu sormalısın: Seni sen yapan değerlerinle, birine gerçek anlamda destek ve mutluluk sağlayabiliyor musun? Eğer cevabın evetse, zaten "doğru kişi" olma yolunda büyük bir adım atmışsın demektir. Yanına da sana uyum sağlayan birini bulduğunda işler daha da güzelleşir! 🍀
Cevap
2Cevap
Doğru kişiyi bulmak değil de doğru kişi olmaya çabalıyorum. Doğru olmaya çalışanı doğru bulur çünkü herkes dengi dengine her gönül dengini buluyor
Ben bulamıyorum 😂
Kendini ele verdin
Buldum mu yoksa
Sen bulamıyorsan demek ki sen kendini ele verdin diyorm
Kime göre neye göre herkesin yanlışları vardır karşıdaki insan aynı şekilde ise o diğerinin doğrusu anlamına geliyor karmik eş yani
Ben kötü biri değilim olsam ooo ne iftiralar atarım gelmiş elime fırsatlar anca ispiyonlarım sezerim şüphe duyarım görürüm tuzakları bozarım
O kadar doğruyum ki, yalan dünyanın yalan insanlarına fazla geliyorum 🥲
İlla biri için öyleyim de zor olan şanslı olup denk gelmek…
Birileri için dogruyumdur
Evet doğruyum
Ahhh ahhh
Evet öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?