AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Kahvede ortam vardır oyun oynar günün stresini atarsın , kahve gitmeyen erkek evde eşiyle vir vir yapar gız bilmiyon mu
Aşık oldum aşııııık🤣🤣
Kime
Kahvede bir çoçuğaaaa🤣
O zaman sende dördüncü olarak git yandanci olma
Geçen peşimden geldi yaklaşıp tanışcaktı ama yaklaşamadı 🤣 bugün de gördü ama yüzüme bakmadu😭
Bekleseydin çocuğu gız niye dönüp konusmadın
Arabada beni bekliyordu sokağimin başında, ben de yanindan geçtim, binaya girince dönüp baktimki arabadan inmiş arkamdan bakiyor, sorada binaya girdim, şimdi ben burada neyi yalnış yaptim anlamadum🤣🤣 niye yüzüme bakmiyor artik🤣🤣
Seninle konuşmak istemiş sen yüz vermemişsin
Napsaydim ya elimle işaret ederek gel buraya mi deseydim? e gelseydi peşimden binaya kadar uzakdan durup bakiyor arabanin yanindan pısırık🤣
Senden işaret beklemiş sende işaret vermemişsin
Bu yüzden mi yüzüme bakmiyor?
Elbette demek bana karşı boş diye düşünmüştür
Naapcam şimdiiiii😭😭😭 onu geri kazanmam lazim😭
Instagramdan falan bul yaz
İsmini bile bilmiyorum ki😭 nolcam böyle her gördüğünde görmezden mi gelcek ya 😭😭😭
Görünce el salla
Saçmalama yaa , yapmam öyle bişi
O zaman boş ver başkasını bul
O da hiç mücadele etmedi, oturmuş kahvede çay içiyor ya, insan bi gelir sevdigi kizin sokaginda bi dolaşır yani demu
Elbette niye yapıyor ki
Demekki geçici bi hevesmişim onun için😭
Bence değilsin ama senden beklediğini bulamamış
Onun yaklaşıp durdurmasi konuşmasi gerekirdi beni
Ama senin için arabadan inmiş arkandan yürümüş daha ne yapsın ilanı aşk mı
Bunu yapan birinin aşki geçici hevez degildir diyorsun yani😬
Bu gidişle kanka olacağız gız seninle
Napcam ya söyle 🤣 tekrar yaklaşmasını sağlamam lazim
Senin yerine ben gidip konuşayım mi
Yok artik🤣🤣
Ne yapayım senin için
No no no , onun adim atmasi lazim🤣
İyi de çocuğa yüz vermemişsin
Haydaa o da yaklaşsaydi yani mal mal arkamdan bakacagina aaa
Utanmıştır yazık adama bir dönseydin
Dönüp baktim işte binaya girerken😆 offff bundan sora yüzüme bakmiycakmi yaa
Bakar bakar seviyorsa
Peki sence bu aşk mı yoksa geçici bi hevesmi onun için?🥲
Aşk demek için erken olabilir ama senden etkilenmiş hoşlanmış olabilir
Bukadar çabuk vazgeçmezdi hoşlansaydi😭😭😭
Ne yapsın önüne geçip seni seviyorum mu desin
Evet sen yapmazmisin🤣 ben erkek olsam gidip söylerim ya bukadar pısırık davranmam, şimdi kadın oldugum için ağırdan satmak zorundayım kendimi🤣
Kolay lokma değilim diyorsun, Bende yapmam çünkü ters cevap verirsin diye
Birde güzel oldugum için çekiniyor ola bilir 🤣🤣
Nereye kayboldun ne güzel muhabbet ediyorduk
Birazcık aglicammmmm malum aşk acısı 😭😭
boş ver hiçbir şey ağlamaya değmez
Sen ne hiss ediyorsun bizim durumla ilgili? nolcal sonumuz 🤣
Sizin durum karışık
Yardım etttt
Nasıl yardım edeyim
En azından ne hiss ediyorsun onu söyle tekrar gelirmi 😬
Gelirse senin gelmezse başkasına hayırlı olsun
Seni nasıl takip edebilirim
Ben geçeym mi yine kahvenin önünden arada ?🤣🤣🤣
Geç evet
Bence o arabadan inip arkamdan baktı ya onhareketinden dolayı utandıgı için de bakmıyor ola bilir🤣
Evet bencede
Canım yaa aşkitom😬
Günaydın
Günooo🤣
Nasılsın
Fena değil, sen
Teşekkürler bende iyim
Kahvenin önünden geçtin mi
Yok aşko bugün görünmüycem , ya yarın ya da cuma🤣
Belki de cuma kahveye gitmez gız
Kısmet artık🤣 ama hergün de ordan geçmek istemiyorum
Bence de geçme çocuk sevinmesin
Yani haftada 1-2 yeter 🤣🤣🤣🤣 yaklaşmak isteyen bi şekilde yolunu bulur, sonuçta binamu sokağımı hepsini öğrenmiş🤣
Bilmiyorum ki nerede oturuyorsun 😅😅😅
İyi Akşamlar
Selammmm
Selam
Naber
İyi senden
İyilik ben de makyajımı siliyordum🤣🤣
İyi Akşamlar nasılsın
İylik seni sormalı man 😆
Teşekkürler bende iyim ne yapıyorsun
Yasak elma izliyorum🤣
Nasıl oluyor yasak elma
Dizi
Bende çay içiyorum
Seni nasıl takip edeceğim
Naapcan takip edip zaten yardımcı da olmadın🤣
Ne yapayım söyle
Bugün benimkini gördüm yine kahvede önünde telefon bişiye bakıyordu, bu neye bakıyor böyle telefonda bütün gün hem de kahvede?🤣
Senin ki çalışmayı pek sevmiyor galiba
Diyorum ya galiba vardiyalı, ya da kahvede mi çalışıyor anlmadım ki🤣🤣🤣🤣
Günaydın nasılsın
Günooo naber
İyilik çalışıyorum şimdi çay molası
Sen ne yapıyorsun gız
İyi Akşamlar nasılsın ne yapıyorsun
İyilik sen naapyon
İyilik bende uzandım
İyi uykular 🤣
Günaydın 🌹, nasılsın
İyi Akşamlar kahvenin önünden geçtin mi
Selam sana bişi sorcam ya, benim yanımda hep küçük kız kardeşim oldugu için bana yaklaşmaya çekiniyor ola bilirmi? tek gezsem daha mı iyi?🤣🤣
Evet birde tek dene
Sanki sen daha çok merak ediyorsun bu hikayenin sonunu🤣
Seni merak. ediyorum
Neyimi tam olarak🤣🤣
Nasıl birisin
Sen sor ben cevap vereyim🤣
Ne sorayım
Ne istersen
Takip et oradan konuşalım
Sana bişi diycem, ben şöyle bi strateji belirledim, onun oldugu yerden sadece haftada 1 kere geçicem, sadece pazar günleri, böylece hem gizemimi korurum, hemde adım atıcaksa elini çabuk tutar🤣çünki hergün geçersem sıradanlaşırım ve cepte olurum🤣 nasil strateji?🤣
Çok akıllıca hemde niyetini öğrenirsin
Demi🤣 mesela her pazar orada olursa demekki benim için geliyor, bu bir🤣ikincisi hergün ordan geçersem gelip tanışmaz nede sürekli elinin altındayım🤣🤣
Kolay lokma değilim diyorsun yani
Tabiki🤣 sence sadece pazarlari ordan geçtigimu fark edecekmi?🤣
Seni takip ediyorsa fark eder
Güzelllll🤣🤣 bakıcaz artık, üstelik de yalnız olcam yan yanımda kimse yok artık
Ne güzel seni bekliyorsa peşine düşer
Geçen pazar düşmedi ama 😭
Gördü mü seni
Gördü baktı ama ben yaklaşınca kafasını telefona gömdü🤣
Neden böyle yaptı bu iş uzayacak galiba
Çekiniyor bence, çekinmese binamın önündeyken yaklaşırdı , ama arkamdan baka kaldı s. alak
Ben olsaydım koşardım arkandan
Utangaçmı acaba anlamadım ki
Olabilir de olmayabilir de
Bence çekiniyor red edilmekden ben öyle düşünüyorru
Umarım düşündüğün gibidir
Aksi nasıl ki🤣 başkasını mı buldu 🤣
Olabilir her şey var hayatın içinde
O kaybeder, manken gibi kızı kaynetti🤣
Belli olmaz belkide senden bir hareket bekliyor olabilir
Ben geçen pazar onun yanından geçerken heycandan yüzüne bile bakmadım biliyormusun🤣
Neden o kadar heyecan yapma bayılırsın sonra
Oralardan geçerken ayaklarım titriyor biliyormusun düşücem birgün rezil olucam🤣
Aman dikkat et
Çalışıyormusun
Evet home ofis çalışıyorum
Kendime izin verdim yarın ise gitmeyeceğim
Gitme konuşup hall edelim benim işi sevenleri kovuştur🤣
Tamam ne yapmam gerekiyor
Haftada 1 görünmekden daha akıllıca bir stratejin varsa buyur 🤣
Yok elbette
Peki sence hergün görünmek mi yoksa haftada 1-2 mi? erkek gözüyle hangisi daha çok dikkatini çeker🤣?
Haftada 1 ,2 kez ozlesin biraz
Ha bu arada bu bahs ettiğim kişi aşırı kara 🤣 inşatta çalışmıyor diye düşünüyorum, başka nerde çalışıyor ola bilir sence 🤣🤣
İnşaatta çalışabilir
Neye üzülüyorum biliyormusun? arkamdan geldiği güm saçını sakalını bile düzeltmişdi ya 🥲🥲
İnsan bir tıraş olur demi
İlk gördüğümde göğsüne kadar sakalı vardı işte kesmişti onu kısacık kalmıştı, ay çok üzüldüm şu an
Takip eder misin beni
İyi geceler
Ooooo selam
Günaydın gizemli gız
Güno🤣
Nasılsın ne yapıyorsun
İyim evdeyim sen napyon
Bende evdeyim bahçe geçecegim ağaçların altında nargile keyfi mi yapsam diyorum
Kahveye gitmiyormusun🤣
Yok arkadaşlarim gitmiyor onlar gitmeyince bende gitmiyorum, kahvenin önünden geçecek misin
Sen niye benim hikayemi bukadar merak ediyorusn🤣🤣
Hikayeler güzeldir, Seni de merak ediyorum
O da merak ediyormu acaba 🥹
Bilmiyorum
Gidilir ama aşırıya kaçmamak şartıyla. Bazı arkadaşlar fazla abartıyor bazen evini işini eşini çocuklarını ihmal ediyor. Herşeyin aşırısı zarar. Ölçüyü kaçırmamak lazım.
okey oynamaya falan gidiyodur en fazla neden güvenilmesin
Karı kız ortamı yok yani🤣
kahveden kastın kıraathane falansa yok oralarda karı kız olmaz kafeyse olabilir
Kahve yani çay evi işte, erkekler oluyo anca 🤣
o zaman sorun yok
Bende kahveye gitme alışkanlığı yok ama. Eğer bir oyun ortamı varsa orada saatlerce takilabilirler.
Okey oynamak icin gider jsjss
Poker oynuyor, tavla oynamak için
Ben erkek miyim
Kimsenin kadını değilim
Karı dırdır ediyorsa demek ki jsjsjs
Kahveye giden erkek erkektirrr.
Evlimidir peki🤣🤣
Evli de var evsiz de
Adamın dibidir
Sebepppp
40 yaş üstü kankileri vardır djdb
Genç ama 30lu yaşlarda ya
Tutumlu olmuyor cogu
O ne demek
Para
Soğuyorum
güveilir
He aynen