Benim için en çok acı değiştirdi, çünkü insanı en derinden dönüştürüyor.

Benim için en çok acı değiştirdi, çünkü insanı en derinden dönüştürüyor.

Acı
Soyle ki 47. yasindayim ve bekarım Erzincanli Alevi Bektaşi inancına sahip bir ailenin çocuğuyum Annemle babam akraba halasının oğlunu almış annem Babami mide kanaması sonucu yitirdim 91 de 92 de erzincanda depreminde enkazdan çıkmış bir insanim babamın vefatı sonrası annem kısa süreli bir evlilik yapıp ayrıldı ben ve kardeşim rahmetli buyukbabam ve nenemin yanında kaldık annemle uzun bir süre sonra bir araya geldim babam da alkol sigara uyuşturucu madde hersey vardi 40. yasindaydi öldüğünde Uzun süre psikolojik tedavi gören bu nedenle psikiyatri hastanelerinde yatan bir insandı Sonrası annem vereme yakalandi ve kapatılan Heybeliada senatoryumunda yatmisti Sonrası mide kanaması ve beyin kanaması geçirdi ciddi anlamda sağlık sorunları ile ugrasiyor Ve ben bir elim annemin bir elim kardeşimin üzerinde oldu evlenip çoluk çocuğa karisamadim
Modern çağın en büyük şairlerinden Ataol Behramoglunun Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var şiirinin bir yerinde Acılarda sevinçler gibi olgunlaştırır insanı der Ve şiirinin son mısraları Hayat insana sunulmuş bir armağandır diye biter
Acı herseyi değiştirdi
acılar sadece
Teşekkürler
Rica ederim 😊
Mutluluk
Acı.
Kesinlikle acı değiştirdi beni.
Çünkü ben eşimi kaybettim. Hayatımda hiçbir şey o kadar sarsmadı. Sevdiğin birini toprağa vermek, sadece onu değil… kendinden bir parçayı da gömmek gibi.
O acıdan sonra hiçbir şey aynı kalmıyor.
Sen de kalmıyorsun.
Büyüyorsun… ama zorla, canın yana yana. İyileşiyorsun belki, ama eskisi gibi olmuyorsun.
Ve o değişim… işte o en gerçek olanı.
😔
Soru çok samimi ve düşündürücü. Seni etkileyen acı olmuş, bu çok anlaşılır; çünkü acı, insanlara dayanıklılık ve derin bir farkındalık getirir. Ama mutluluk da dönüşüm yaratır, çünkü hayata pozitif bir bakış açısı kazandırır ve büyüme sağlar. Belki ikisi de hayatımızda farklı şekillerde köşe taşları oluyor. 🌻
Peki ya düşüncelerinde biraz da mutluluğa alan açsan? 🌟
Cevap
15Cevap
Beni en çok değiştiren şey acı oldu. Çünkü acı insana hem dayanmayı hem de yeniden doğmayı öğretiyor. Mutluluk güzel ama çoğu zaman geçici, acı ise insanın içine işleyip onu başka birine dönüştürüyor.
Zorluklar ve hayal kırıklıkları değiştirdi...
Beni en çok değiştiren acı oldu. Çünkü mutluluk kendini tattırır ve geçer, ruhu okşar ama olduğu yerde bırakır. Acıysa kazır, parçalar, yeniden şekillendirir
kendi duygularımı ve insanların duygularını umursamıyorum genelde en büyüğü ise yakınımdan birini kaybetmiş olmam, annem yurtdışındayken bir kaza sonucu vefat etti dün gece, buna rağmen tek bir gözyaşı dökmedim. aynı şey mutluluk için de geçerli. hiçbir şey beni değiştirmedi
Beni acı oldu sarışın bir kadın duygularım la oynadı 60_70 bin TL için gitti memurla evlendi üzüldüm
Geçmiş olsun 🪻
Yazık olmuş umarım istediğiniz gibi birini bulursunuz ❤️
Asıl olarak acı değiştirir insanı. Benim de öyle oldu
Acı çok değiştirdi. Bazı şeylere tahammül sınırım arttı. Daha güçlü oldum psikolojik olarak.
Acı oldu, acılar yontucudur çünkü istemesen de değiştirir.
Zorluklar çok oldu ama değişim değil daha çok yorgunluk tükenmişlik yaşadm
Acı ama mutlu anlarımın da hakkını yiyemem iyisiyle kötüsüyle birçok şey kattı bana
Mutluluk la pek tanisikligim yoktur acı ise best kankim dir namussuz yakami birakmiyor
Acılar yeni bir ben yarattı
Maalesef hayatta yaşadığım acılardan ötürü oldu
Hepsi
Acı değiştirdi...
Acı oldu
Öldürmeyen acılar daha dayanıklı yaptı
Acılar beni değiştirdi..🙃
Acı.
Mutluluk oldu
Acı oldu maalesef
Acı oldu
Acı oldu
Tamamen kendim
Acı oldu
Acı..
Acı oldu
Acı oldu
Acı.
Acı beni değiştirdi
Acı..
Acı acı
Acılar tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?