İnsan değersiz olduğunu hissettiği değil.. bildiği anda ne yapar?

28 yıllık hayatım boyunca kendimi hiç bu kadar üzgün hissetmemiştim.. hayatımıza öyle insanlar giriyor ki.. kimin nasıl çıkacağını ancak deneme yanılma ile görebiliyoruz.. tabii bazıları şanslı bu konuda veya sihirli gibi.. hemen sipariş etmiş gibi ayaklarına kadar getirttiriyorlar.. ama benim ne suçum vardı? Kedileri severim.. kimseye karşı kırıcılığım yoktur.. kendi kendime esen gürleyen.. bazense sessizce kalıp duran bir insanım.. çirkin de sayılmam.. temizim.. hahaha bilmiyorum aklıma gelenleri saymaya çalışıyorum işte. Ama yeterli değilmiş bunu bu yaşımda öğrendim..
İnsan değersiz olduğunu hissettiği değil.. bildiği anda ne yapar?
Cevapla