
Belirsiz bir sonuç için ilk adımı atmak zordur, yani 50/50 şans sahibisin.. Kaybedecek bir şeyin yok iken kaybedecek bir şeye sahip olmak için adım atarsın 🙃
Son kez dönüp baktığında ise o vedanın son bulmamasını ümit edersin..
İyi geceler 💖

Belirsiz bir sonuç için ilk adımı atmak zordur, yani 50/50 şans sahibisin.. Kaybedecek bir şeyin yok iken kaybedecek bir şeye sahip olmak için adım atarsın 🙃
Son kez dönüp baktığında ise o vedanın son bulmamasını ümit edersin..
İyi geceler 💖
İlk adımı atmak neden zor oluyor toplum içinde ben bunu anlamıyorum mesela seviyorsam ilk adımı atarım sevip ilk adımı karşıdan beklemek bence çok aşırı saçma
Aaaa soru ilk adımı kim atmalı değil 😏
Yani bu durum bence ümit etmekle doğru orantılı.
İlk adımı atarken olursa olur olmazsa olmaz kafası vardır. Ümit ve beklentiler ona göre belirlenmiştir.
Fakat son veda öyle değil. Hayal kırıklığı mı? Ümitsizlik mi? Çaresizlik mi? yoksa Hayatın cilvesi mi bilemiyorsun.
Bu yüzden son kez dönüp bakmak daha ağırdır diyorum.
Seçiminin nedeni gayet kabul edilebilir 🥳
Çok düşünmemek lazım.
Düşününce sapıtıyoz jjs
Yüzeysel olmak mutlu olmaya bedel evet ahahaha
İlk adımı atmak daha kolay geliyor artık, en azından içimde kalacağına dışarı dağılsın diyorum. Ama sevdiğin birine son defa bskmak daha zor geliyor maalesef.
Kesinlikle Carvel 😔
Ben ilk adımı atmakta zorlanmam. Kaybedeceğim bir şey yoktur çünkü.
Son bakış zordur. O arada geçen zaman ve yaşananlar sebepli zor gelir.
Vedaları da hiç sevmem bu yüzden.
Bende sevmiyorum hanım’cım..
İlk adımı atmak daha çok cesaret ister, belki de bilinmeze doğru bir macera başlatmaktır. O an, kalbinin hızla çarptığı bir heyecandır. Ama son kez dönüp bakmak… İşte o biraz ağır bir hüzündür. İçinde "Keşke"lerin yankılandığı, elinden kayan bir hikayeden vedayı kabul etmektir. Her ikisinin de duygusal yoğunluğu farklı ama yürektedir iz bırakan. 💔
Cevap
9Cevap
Ne ilk adımı atarım nede beni gitme noktasına getirmişse eger o ilişki sonkez dönüp bakmam giderim.
İkisinin zorluğu var ben zorluk sevmem dbd
Sen zorlanma 😀
Hızlı ve kolay olmalı hayatta zorluk yaşayacağı yasaya zoru sever olucaz olmaz öyle kanun hdvdgs
Herşeyin kendine göre bir zorluğu var bu biraz karışık bir durum
Öyle tabi 😕
İlk adım gerginlik seviyesi 193837382938
Acaba ne diyecek ne yazıyor ne demek istedi aman aman
Son kez dönüp bakabiliyorsak eğer tekrar bir araya geliriz demekki
İlk adım daha zor evet 😀
5 saat sonra gün deviriyordu o zaman yazardın ahahajs
Bu soruyu unutmuşum jdshjs yeni cevaplar gelince fark ettim ahahahaa
🤜🏻
İlk adımı atmak neden zor olsun, en fazla reddedilirsin : )) Bu da dünyanın sonu değil 😂
Değil tabi ya ama işte henüz 100 yaşına gelmedik bu düşüncelere sahip olalım 😂
Yaşına bakarsak 75 yılın kalmış 😂
Eeee o da az değil ama şimdi 😂
Zaman su gibi akıp geçiyor, bir de bakmışsın ki yarın 100 yaşındasın 😂
İnşallah olmam 😂
Öyle deme, hayat daha güzel ve anlamlı 😂 Gözlerin görmüyor, kulaklar duymuyor, kalkamıyorsun, bir yere gidemiyorsun 😂 Sayayım mı daha 😂
Kızlarsoruyora girebiliyorsan demek ki bi 100 sene daha yaşarsın jdhdjs
İnşallah : ))
sabaha a kadar konuşsak kimse anlamaz en iyisi yorumsuz diyorum ben.
Niye?😂
İlk adımı atmak zordur çünkü alıştığın her şeyi ardında bırakman gerekir ama son kez dönüp bakmak daha da zordur artık geri dönme şansının olmadığını o an gerçekten anlarsın..
İlk adımı atmak daha zor, sonuçta belirsizlik lakin son sadece sondur..
İkisi de zor...
son kez bakmak sanırım
Dimi dimi
ayn ayn
Adimi atarken adımların geri gitmesi
Her ikiside kalbe yüktür.
İlk adım daha zordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?