Şu an okadar tuhaf hissediyorum ki yorumlarınıza ihtiyacım var yapar mısınız?

Ya arkadaşlar benim sözlüm asker astsubay kendisi Irak'ta görevde bu aralar biraz sıkıntı yaşıyor üstlerinden kaynaklı şeyler bilmiyorum ya gececi kendisi bugün gün boyu uyumamış farklı bir yere gidicekmis bende işte tabi bilmiyorum biraz önce bana anlattı ben uyuduğunu düşünüyordum 5 dk konuştuk sonra işi çıktı çağırıyorlardı kapatmak zorunda kaldı hayatı okadar stresli ki gerçekten ilgi istesem istiyemiyorum çünkü birsürü şeyle uğraşıyor evet onu anlıyorum düşünceli biri ama işte günümüz hiç stabil olmuyor

Şu an okadar tuhaf hissediyorum ki yorumlarınıza ihtiyacım var yapar mısınız?
Cevapla