Siz de herkese çok kolay gıcık oluyor musunuz?

Suratsız soğuk bi insan değilim ama çevreme bakıyorum çoğu kişinin çoğu davranışına gıcık oluyorum. Sevdiğim sayılı kişiler var onlara karşı aşırı iyiyim sürekli bir şey ısmarlarım, ince davranırım, ricalı konuşurum. Ama gıcık olduğum kişi sayısı çok fazla. Bazen diyorum bende insan sevgisi mi yok acaba 😅

Siz de herkese çok kolay gıcık oluyor musunuz?
Cevapla