Herkes neden kendini ve bulunduğunu en iyi zannediyor?

Herkesde böyle bişey var herkes kendini iyi ve haklı sanıyor tüm dünyada bu böyle 😅 kimse ben yanlış yapıyorum ama canım öyle istiyor demiyor herkes iyiyse bu dünyada kötüler kim?

Herkes neden kendini ve bulunduğunu en iyi zannediyor?
Cevapla