İnsanların işine yaradığın zaman mı iyi oluyosun?

Küçük bir işletmem var arkadaşlar çay kahve ufak tefek kahvaltı tarzında yan taraflarımda esnaflarda var. böyle çay kahve içerz hiç hakkını vermezler yani zaten 50 tl kahve onu bile zar zor verirler müşterilerim sabittir. Yani kalpleri kırılmasın diye bişi demiyorum diye bu mu olması gerekiyor. Bir iki defa söyledim baktım küstüler bazen dükkanı açmıyorum. Ona bile laf ediyolar sanki onlar için orada duruyorum beleş sanki. Bugün pat diye elektrik kesildi hatta kestilrr dedim bugün çay kahve yok bana diyor makine getir kahveyide getir burada bize kahve yap. Bu kadar olmaz küsseler sevincem küsme de yokk. Bu kadar rahatlık ney anlamadım
İnsanların işine yaradığın zaman mı iyi oluyosun?
Cevapla