İnsanları boş zamanlarınız için kullanır mısınız?
Yoksa, zaman ayıranlardan mısınız?

İnsanları boş zamanlarınız için kullanır mısınız?
Yoksa, zaman ayıranlardan mısınız?

Bomboş kişiler için dolu/boş tüm zamanlarımı verdim, yaptım öyle mallıklar, bir de "yapmasaydın, biz mi yaptık"diyip nankörlük yapıyorlar, zeytinyağı gibi üste çıkıyorlar, öğreti oldu her şey. Ben o farkı anladım, kimsenin boşluklarını benimle doldurmasına müsade etmiyorum artık. Boş zamanlarımı kendimle doldurmak istiyorum, kendi halimde kalıp, öylece.
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim : ))
Değer verdiğim insanlar için her daim zaman ayırırım. Belki de kendini ağırdan satmalı insan diyorum bazen ama sonra geçiyor, hesapçı bir karakterim olmadığı için...
Rica ederim : ))
Cevap
1Cevap
Hayır tabi ki de.. ben kimseyi kullanmam.. yani bir insanla konuşuyorsam sevdiğim için değer verdiğim içindir zaten.
Kimseyi zaman doldurmak için kullanmam. Benim için değerliyse mutlaka zaman yaratmaya çalışırım.
şu an mesela boş vakitte olduğumuz için vakit ayırıyoruz, gün içinde böyle anlar oluyor. Özel insanlara tüm vakitimi ayırırım
Hayır zaten insanları çok sevmiyorum.
Neyi seviyorsun 🤔
Kendimi, çocuklarımı, iki üç tane arkadaşımı, sigaramı, kahvemi.
Bu kadar 🙄
Bu saydıkların arasında da insan olanlar var 🤔
Fazlasını sevmiyorum.
Onlar istisna olanlar.
Değer verdiğim insanlara zaman ayırırım.
Zaman ayıranlardanım.
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar