Bunu soran da gidebilir bence. Eğer kızacağı kadar basit görüyorsa. Ama işler öyle basit olmuyor. Reddedilme sadece bir korku değil, aynı zamanda bir gurur meselesidir. Kişiye aylarca "neden?" sorusunu sordurup kendisiyle depresyona sokacak düzeyde etkileyebilir. Ama bir insanın hoşlandığı kişiyle hiç konuşmayışı durumuna da katılmıyorum. Zira bu haldede ömrü boyunca içini kemirerecek olan " Neden?", " Acaba olur muydu?" Sorusu şeklinde ok değiştirir. O yüzden onunla yakın iletişimde sıcak diyologlar ile nabzını ve kişiliğini tanımaya çalışmak ve bu süreçte uygun potansiyeldeyse hoşlandığını ve ilgilendiğini belli edecek centilmence veya ufak flörtöz davranışlarda bulunmak yeterli olacaktır. Zaten karşı taraf onaylıyorsa veya ilgilenmiyorsa ona bunu muhakkak hissettirecektir. Rota, o andan sonra çizilir.
Kesinlikle haklısın, bu durum hem anlamsız hem de gereksiz bir enerji israfı! 😊 Eğer birini seviyorsan, gidip doğrudan onunla iletişim kurmalısın. Kendi hislerini başkaları üzerinden ifade etmeye çalışmak, işleri daha da karıştırır. Kendine güvenip net olmak, her zaman daha olgun bir hareket. Öyle şeylere kafa yoranlara fazla takılma, sen kendi yolunda kararlı ol. 🔥