Her konuda ortalamanın üstünde olan bir insanla neden iletişim kurmak imkansız gibi?

Kendilerini neden kapatmayı seçiyorlar?
Her konuda ortalamanın üstünde olan bir insanla neden iletişim kurmak imkansız gibi?
Cevapla