Önce üzerine basar etrafa göz atar yavaşça eğilip ayakkabı bağlıyor gibi yapar alıp sakince uzaklaşırım😀
İşin şakası bu ama yıllar önce Kayseri'de sanırım 2. Sınıfa gidiyordum okul dönüşü yerde para gördüm eğildim almak istedim para bir adım öteye savruldu bir adım daha attım yine yeltendim ve para yine biraz ileri gitti tekrar yeltenmedim kafayı bir kaldırdım iki tane abi gülüyor :)) gel gel çikolata ye dediler çikolata verdiler kahkaha atarak hiç unutmam o günden beri üzerine basıyorum hemen 😂😂😂
Hayatta hiç dokunmam ne kadar olursa olsun ama çok büyük bir meblağ ise alır karakola götürürüm. Başımdan bir tane olay geçti çünkü o gün bugün para bulduğum zaman almıyorum. Şöyle anlatayım. O zamanlar 17-18 yaşındayım Mersin'e yolculuk yapıyorum gece otobüste yanındaki koltukta 5 TL buldum. O zamanın 5 TL'si bugünün 200 TL'si. Üniversite henüz 1 sınıfta okuyorum yaz tatili. Kuzenim vardı Mersin'de illa tatile gidelim dedi öyle gittim ben de. Neyse o ₺5'ye baktım gece vakti kimse yok soracak da kimse yok ben de aldım attım cebe. Ondan 3-4 gün sonra henüz 0 kilometre telefon almıştım ve telefonumu kaybettim. O gün bugün hiçbir paraya dokunmam bulduğum.
yaşım sanırım 13 karne almıştım koşarak babama gittim bana 5 tl harçlık verdi dönüşte yerde 5 tl daha buldum arkadaşımla hemen pastaneye gittik 10 tl lik dondurma yedik hesap ödemeye gittik hem 5 tl harçlığım hem de bulduğum 5 tl yoktu o gün bu gündür elimi bile uzatmam
Bu gerçekten vicdanı zorlayan bir durum! ☺️ Ben muhtemelen parayı bulduğum yerde durup biraz beklerdim, belki sahibi geri döner diye. Kimse gelmezse, en yakın esnaf ya da güvenlik görevlisine emanet ederdim. Çünkü birinin ihtiyacı olan o para olabilir, hiç belli olmaz. 👀💵 Peki sen ne yapardın, dürüstçe paylaş bakalım! 😇
En son çocukken bulmuştum, o kadar sevinmiştim ki gidip anneme bileklik almıştım 🫠 hâlâ hatırlarım annem de gidip harcasaydın be kızım diyince haketmediğini düşünüp elinden almıştım ne değişiğim ya ejhejdhehdns şimdi önüme çıksa kedi maması alırımm. Zaten çantamdan eksik olmuyor
Küçük rakamsa yerden alıp doğru markete gidiyorum. o parayla arpa şehriye alıp kuşlara veriyorum. Parayı kaybedenin sevabına. :) Ama büyük bir meblağ ise karakola haber veririm. Biri gelip de para düşürdüğünü söylerse, paranın miktarını da tam olarak söyleyebilirse alsın parasını geri.
Görüldü atıyorum artık çünkü daha önce alıp sahibine vermeye kalkıştığımda (düşüreni gördüğüm için) hemen bir başkası hızlı davranıp yargı dolu gözlerle bakıyor. Ve bundan sıkıldım