"Uzak Şehir'de" dediğimiz kişi kalbinizde mi yoksa derinlere mi gömdünüz?

Bu biraz karmaşık bir duygu hâline geldi. Çocuktuk, büyüdükçe her şeyin ne olduğunu öğreniriz. Yıkılırız ilk başlarda; sormaya çekinip bir köşede ağlamaya başlarız.

Uzak Şehirde dediğimiz kişi kalbinizde mi yoksa derinlere mi gömdünüz?
"Uzak Şehir'de" dediğimiz kişi kalbinizde mi yoksa derinlere mi gömdünüz?
Cevapla