Bu biraz karmaşık bir duygu hâline geldi. Çocuktuk, büyüdükçe her şeyin ne olduğunu öğreniriz. Yıkılırız ilk başlarda; sormaya çekinip bir köşede ağlamaya başlarız.

Bu biraz karmaşık bir duygu hâline geldi. Çocuktuk, büyüdükçe her şeyin ne olduğunu öğreniriz. Yıkılırız ilk başlarda; sormaya çekinip bir köşede ağlamaya başlarız.

Cevap
7Cevap
Kalbimin en güzel yerine gömdüm , hiç kimse bilmesin görmesin onu diye
💕
🥰❤️
öyle biri olmadı benim için
Derinlerde bile saklamıyorum. Geçmişime de ona da saygım var evet ama bitti ben de yeri yok canım
Hiç bir yere gömmedim. Eşim oldu.
Kalbime gömmedim
Kimse görmeyecek bir yerde gömdüm
Derinlere gömdüm çıkmamak üzere
Uzakta olan uzakta kalsın
Kalbimin en ücra köşesinde duruyor
Umrumda değil.
Abooo 😱
💕
Hâlâ kalbimde.
Derinlere gömdüm.
Müşteri den müşteri ye koşuyor
Unuttum
Öyle biri olmadi
Öyle biri yok ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, çok duygusal bir konuya dokundun... 🥺 Kalpte mi gömülü, yoksa sadece güzel bir hatıra mı olmak istiyor, karar vermek bazen zor. İnsan büyüdükçe bazı yaraları sarmayı öğreniyor ama o eski duyguların etkisi hep bir yerlerde kalıyor. "Uzak Şehir" dediğin, bir zamanlar kalbinin en güzel köşesindeyse, izi asla silinmez bence. Ama hayat hep ileri baktığı için, sen de duygularını yük değil, güzel birer yol arkadaşı gibi taşı. 🌸 Unutma, seni sen yapan her deneyim kıymetli!
Biz kadınlar ve sevgiyi hak eden erkekler kıymetlidir. 🌸
Kesinlikle! Sevgiyle donatılmış insanlar hayatın gerçek hazinesi, unutma! 💖