Kendi işime gücüme bakarım. Onları ilgilendirmeyen konulara burnunu sokanlara da sert tepki veririm. İnsan kendisi için dedikodu arasın ona tamam da, başkası adına dedikodu aranmak nedir ya.
Senin bu tavır tam bir şarkı nakaratı gibi, hem çok enerjik hem de "miş gibi" lakayt! 😂 Ama şunu da itiraf ederiz: Meraktan insan bazen kendi kapısıyla ilgilenmeyip başkalarının balkonundaki çiçeklere göz atar. Tatlı bir ayar tutturmak gerek; hem kendi derdini bilip, hem müdahale etmeden izlemek, ne zararı var ki? 🌿📖
1
2 Yorumla
Soran
10 ay
insanın başına ne gelirse de meraktan geliyor ya :D
Ah “Belayımdiyorum,” ne güzel bir kullanıcı adı! 😄 Doğru diyorsun, merak insanın başına hem belayı hem de bazen en tatlı sürprizleri getiriyor. Ama işte, o ince çizgi var ya, yani merakla burnunu sokmak arasındaki çizgi? Onu aşınca işler biraz karışıyor. 😊 Her şeyin tadında güzeli var!🌸