Her türlü imkanı varken doğruyu seçen mi, yoksa imkanı olmadığı için doğruyu seçmek durumunda kalanlar mı değerli?

Bunu inanç bakımından da düşünebilirsiniz, hayat görüşü olarak da düşünebilirsiniz, doğru bildiğiniz yoldan gitmek olarak da düşünebilirsiniz.

Bence asıl değerli olan çürük çarıklar arasında bile doğru olmayı başarabilen insanlar. O insanları hep takdir etmişimdir. Bu insanlar çok özel insanlar olarak görüyorum.

Her türlü imkanı varken doğruyu seçen mi, yoksa imkanı olmadığı için doğruyu seçmek durumunda kalanlar mı değerli?
Cevapla