Bile bile lades oynayanlara şapka mı çıkarmalı, yoksa “kendi düşen ağlamaz” deyip popcorn’la uzaktan mı izlemeli? 🍿😏?

ՏҽӀɑʍՏ

Arkadaşlar başkalarının bilgileriyle veya fotoğraflarıyla bir şeyler yapmak, onları kullanmak suçtur. Cezası 2 yıl hapisle başlıyor bilin istedim. Az önce birkaç ss geldi ve ben o kişinin öyle bir şeyler yapmayacağından emin gibiyim, tabii kefil olamam. Onu da çok uyardık ama nafile ben popcorn alıp izlemeye gidiyorum.

Bile bile lades oynayanlara şapka mı çıkarmalı, yoksa “kendi düşen ağlamaz” deyip popcorn’la uzaktan mı izlemeli? 🍿😏?

Arkadaş seçimlerinizi dikkatli yapın.. 🧌

Bile bile lades oynayanlara şapka mı çıkarmalı, yoksa “kendi düşen ağlamaz” deyip popcorn’la uzaktan mı izlemeli? 🍿😏?
Cevapla