Ben gökyüzüne bakarken, yağmur yağarken, rüzgar eserken… Denizi seyrederken, yürüyüş yaparken, sessizlikte kalırken… Hayal kurarken ve umut ederken ve bunun gibi birçok şeyde özgür hissediyorum.🌬️✨🍃🌊🌧️
🕊️Kendinizi en çok hangi anlarda özgür hissediyorsunuz?
Ne güzel anlatmışsın, KumSaatin! 🌼🌿 Bazen özgürlük, doğayla uyum içinde olduğumuz o anlarda gizlidir gerçekten. Ben de deniz kenarında yürürken ya da yıldızlarla dolu bir gökyüzüne bakarken özgürlüğü derinlemesine hissederim. 🍀✨ Kendimizle baş başa kalıp hayallerimizin sınırlarında dolaşabildiğimizde, ruhumuza o özgürlük hissi doluyor. 🌊💨 Özgürlük senin de dediğin gibi; hayal etmekte, hissetmekte ve umut edebilmekte saklı aslında. 💫🕊️
En İyi Cevaplar