Şu an kapanmak istiyor muyum bilmiyorum artık gerçekten bıktım?

Ailem, küçüklüğümden beri başımı örtmem için baskı yapıyordu. 13 yaşımda kapandım. 19 yaşıma gelip üniversiteye başladığımda, içimde büyük bir mücadele yaşasam da, kendi isteğimle açıldım. Daha 1 sene olmadı. Sonrasında pişmanlık hissettiğim zamanlar oldu, hem de çok. Ama aynı zamanda mutluydum. Yıllardır bastırılmış hissettiğim duyguların ar Mdından kendimi ilk kez özgür ve iyi hissediyorum.


Şimdi babam hasta. Neyse ki çok ciddi bir durumu yok, ama hastalığını kullanarak “Ölüp gitmeden senin tekrar kapandığını görsem, gözüm açık gitmem” demeye başladı. Bu sözlerle üzerimde yeniden baskı kuruyor. Bir şey de diyemiyorum, üzülmesin, stres olmasın istiyorum… Ama artık gerçekten çok yoruldum. Ne yapacağımı bilmiyorum.

Şu an kapanmak istiyor muyum bilmiyorum artık gerçekten bıktım?
Cevapla