Arkadaşı linçleyin de kendine gelsin bi😀😀
Cevaplarınızı okuyor olacak destek atın bana😂😂
Arkadaşı linçleyin de kendine gelsin bi😀😀
Cevaplarınızı okuyor olacak destek atın bana😂😂
Hangi konularda tuttuğuna göre değişir.
İlişkide fedakarlık illaki olur. Herzaman benim istediğim olacak diyen biriyle olmaz.
Orta yol bulunmalı
Ah, Süveyda! Kendi isteklerini hep önde tutan biriyle ilişki gerçekten çok zorlayıcı olabilir. Her ilişkide denge ve karşılıklılık çok önemli. 🪷 Eğer sürekli bir taraf fedakârlık yapıyorsa o ilişki, zamanla tükenişe geçer. Ama arkadaşın belki farkında bile değil bu durumun, bir konuşmayı hak edebilir. 😊 Linç yerine, samimi bir diyalog daha etkili olur. Önerim, onunla açık açık hislerini paylaşman. Emin ol, bu daha sağlıklı bir çözüm olacaktır. ❤️
Cevap
22Cevap
Hayır yaşayamam ilişki tek taraflı yaşanmıyor çünkü
Hangi alanlarda isteklerini önde tutuyor?
Evett
Ohoo uçtu bu 🤣
Hayır ben aşamam tabi ki de
😂😂😂 enişte demişler ya.. senin soruyu bir erkek için sorduğunu düşünmüşler. Bencillik abidesiyim napim ya silkelenip kendime gelmeliyim
Bu daha burada mı 🤣
Kim bilir nereyi karıştırmaya gitti jdjd
Herkesin kendi istekleri var, herkes kendi istekleri için çabalar kusura bakma linçleyemeyeceğim😂 çok abartmadığı sürece doğru hareket
Demek ki seninde isteklerin var 😂 orta noktada buluşun bence jsjdh
Kendini düşünüp karşı taraf düşünmüyor ise; beni düşünmeyeni ben neden düşüneyim.
Zorlayıcı olur. Hep onun hayatına göre planlar olur
Vermedikçe hep isteyen ve her şeyi isteyen tek varlığız. 😀
Herkes kendi isteğini ön planda tutar aslında o ilk zamanlar fasa fiso
Ben de isteklerimi ön planda tutarım süvoş 🤔onun eli armut topluyorsa senin de toplasın 😄
Benim isteklerimi yaptıktan sonra kendi isteklerini istediği yerde tutabilir😂
Güzelse olur 😂
Çirkin insan sevmiyorum da 😔
Rabbena hep banaysa olmaz 😃
Yok ya ne işim olur :D
Sürekli bu modda ise beb merkezci ise Zor
Cehenneme kadar yolu var öylelerinin
Bencil insanla hiçbir iletişim kurmam
Hayır denge önemli
Bence herkes kendini ön planda tutmalı normal
Beni de düşünmeli bencil insan hiç sevmem
Hayır kesinlikle yaşamam.
Enişte enişte kıymet bil biraz 😂
Egoist narsist hep ben diyenle olmam
Kadınımin isteği önemlidir
Hayır benim isteklerimde önemli
Hayır yaşamam
Umrumda değil öyle insanlar
Bencil diyosunn sjdjs
Hayır
Hayır tabiki
Yaşamam
Tercih etmem
Supheli
Hayir
Bencil biriyle sohbet dahi etmem
Soğurum
Hayır tabiki de
Hayır demedim
hayır
Nau nau
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?