İlla ki herkes çıkarlarına göre hareket eder, etmelidir de fakat bunu abartanlar var. Hep bana hep bana diyen birinden dost olmaz.

İlla ki herkes çıkarlarına göre hareket eder, etmelidir de fakat bunu abartanlar var. Hep bana hep bana diyen birinden dost olmaz.

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayır tabiki de bencilliğin fazlası zarar.
Hayır tabiki.. Böyle insanları hiç sevmem..
Görseldeki hatunu taniyorum, yotubede sayfasi var güzel hatundur, soruya gelince dost gibi görünebiliriz belkide kim bilir.
Olur çünkü zaten herkesin kendi çıkarlarını ön planda tuttuğunu düşünüyorum. Bunu bir şekilde ifade ediyorsa onun dürüst olduğunu gösterir.
Olmaz. Sadece işi düştüğünde iletişime geçecektir ki bu ışık hızında soğuma nedeni..
Arkadaş olur, katlanırım belki başka arkadaşlarım için ama dost olmaz
İlk bencilliğinde uzaklaşırım. İkincisinde uzaklaştırırım
Olmaz ewt. Surekli ilgi istyeen erkekler de oyle.. olmaz..
Her iki tarafında kazanması lazım, tek taraflı kazanç olmaz..
Bencil insan sevmem. O yüzden olmaz.
Hayır olmaz
olmadı
olmaz tabiki
İmkanı yok olmaz
Hayır
Olmaz
olmaz
Olmaz
Olur mu?
Olmaz
Bir s2m olmaz ondan
olmasın
Olmaz.
Olmazz
Olmaz tabi