Yıllar sonrasını görme yetiniz olsaydı, neleri görmek sizi pişman eder, neleri yapmamış olmak üzüntü verirdi?

Diyelim ki yıllar sonrasını görebilme yetiniz var.. 20 yıl sonraki sizi düşünün.. 20 yıl sonraki yaşamınızla yaşamınızdaki konumunuzu, ilişkilerinizin varoluşunuzu..

Nasıl şeyleri görmek sizi pişman eder?

Hayatınızda neleri yapmamış olmak size üzüntü verirdi?

Yıllar sonrasını görme yetiniz olsaydı, neleri görmek sizi pişman eder, neleri yapmamış olmak üzüntü verirdi?
Cevapla