10 aySimdi benim bir arkadaşım vardı ve bu arkadaşım bir kıza çok gıcık gidiyordu benimleyken arkasından sallıyordu ama benleylek ona ne anlattıysam o gidip o gıcık kıza anlatıyormuş kız geldi bana dediki senin arkadaşın gelip bana senin şeylerini anlatıyor dedi bende sinirlendim arkadaşımı aradım kız geldi bana ses kaydını dinletti dedim (ama ses kaydını almamış ben uydurdum) o işte özür bile dilemedi bende küstüm sonra küstüğüm arkadaşımın kendinden 2 yaş küçük olan bir arkadaşı vardı ve bu kızında bir kuzeni vardı kız yaşadığım semtte çok ünlüydü çünkü (camide biriyle seks yapmış ve yaşadığım semtteki herkesle çıkmış ve bu yüzden arkası biraz fazlaydı ) küs olduğum arkadaşımın kendinden 2 yaş küçük olan arkadaşı biz onun evinin önünden geçerken bizim videomuzu çekip benim küs olduğum arkadaşıma göndermiş ve benim küs olduğum arkadaşımda o gün bana gelip bana videoyu gösterdi bizde kızın yanına gidip konuştuk (o gün yanımda küs olduğum arkadaşımın gıcık olduğu kız vardı) ben gittim kız benden küçük diye insan gibi konuştuk bu bizim özel alanımıza giriyor şu an polisi çağırsam biz haklı çıkarız dedim sonra arkadaşımın gıcık olduğu kız geldi ve bizden 2 yaş küçük olan kıza sıkıştırarak konuştu sonra bu küçük ki bunu kuzenine söylemiş kuzeni beni aradı işte sen benden küçüksün kavga ettirme beni falan dedi böyle bir triplere girip artislendi bende dedimki ben sadece bizi çekmemesi söyledim uyardım dedim küs olduğum kızın ismini söyleyerek (tabi bu benim küs olduğum arkadaşımla bu kızda yakın) onun gıcık olduğu kız biraz sıkıştırdı dedim git onla konuş dedim sonra arkadaşımın beni aradı küs olduğum tabi aradı dedimde aradan baya süre geçti 1 aya yaklaşık (yaz tatilinde oldu bu olay) brnde Bluetooth u kalmıştı onu getirir misin dedi bende ikimizede yakın olan biryer seçtim giderkende belki barışırız diye ona en sevdiği çikolatalı süt aldım o teşekkür bile etmeden aldı sonra konuşmak için bir parka gidelim dedi bende akıllı olduğum için anladım bunun ne tamam kesin dedim aklımda senaryo kurdum o kız (tanındık olan) kesin ordalar kavga edicez dedim kendi kendime aklımdan bide ben tektim sonra gittik çalıdan bak sen şu işe ki 4 kişi çıktı o tanındık kız onun arkadaşı (kız ) eskiden yakın olduğumuz ve paramı yiyip benden sıkılınca küsen kız ve tanındık dediğim kızın yanındaki kızın küçük erkek kardeşi (14) ve bu erkek çocuğunu bizi gözetlemek için durağa oturtmuşlar tanındık (kuzum) dediğim kız geldi dediki sen dedi emirayla nasıl küsersin dedi özür dile dedi bende dedimki özür dilemesi gereken kişi ben değilim o beni sattı dedim o da dediki sıkıysa özür dilettir benim yanımda dedi seni burada döverim dedi (4-5 kişiyle gelsen ananda döver kuzum evladı) bende kafa salladım he aynen dedim kavga etceğimizi söyleseydin hazırlıklı gelirdim dedim oda dediki senle işim yok dedi bana arkadaşımın gıcık olduğu kız ve benim yakın olduğum kızların ismini söyleyip onları ara sen bizimle kal dedi bende dediği arkadaşımı aradım onu aradan çıkarmak için çünkü yakındık kıza dediki (tanınan kız) sen dedi gelsene bu senle konuşalım dedi parkın ismini söyleyerek ne derdin varmış anlat bize dedi arkadaşım orada değilim dedi (cidden değildi (normalde bizde kavga ederiz ama bu kızın arkasına exlerinden dolayı biraz fazla ve psikopat sürüsü var ne kadar aile sorunu kız varsa hepsiyle arkadaş ve doğru dürüst söyleyeyim öyle bir insanla (hayvan) kavga etmek istemem sağdan soldan çıkıyorlar sonra bunlarla aram iyileşti eskiden paramı yiyip benle küsen kız aramızı onlar bozdu dedi bende o an (insan a ne kadar kötülük yapsalar yinede benim içimde onlara karşı his kalıyor) onlara sarıldım sonra benim küs olduğum ve beni tuzağa düşüren * yavrusu dediki ben sigara içmeye başladım dedim (tanınan kız 18 yaşında içeri alınacakmış ama iste almıyorlar hala dışarıda)
02 Yorumla- 10 ay
yorulmadın mı bunu yazarken mq
- 10 ay
@Satisfying_ bide iki kez silindi biliyonmu ya
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı.
10 ayDayak yemedim. Ama çok dayak yedirdim nfj yani saç baş mahalle kenarı kızları kavgaları değil. Öyle biri değilim zaten. Çocukken kendimden kısa erkekleri döverdim. Ortaokul, lise yıllarında falan. Bana yavş*yan, dokunmaya çalışan ya da rahatsız eden erkek çocuklarını döverdim. Evime kadar takip eden, hatta dershanedeki sınıf öğretmenimin öğrenci dosyası listesinden resmimi çalan bile vardı. saçımı çeken, eteğimi açmaya çalışan it vardı. bir çocuk sürekli facebookumu istiyor diye dövmüştüm. Ders olsun diye döverdim. Çoğunu ağlatmışımdır. erkek tuvaletine bile sırf dövmek için girmişliğim var. tekme tokatta iyiyim, iz bırakmam. Jfjf hep dövdüğümde babama şikayet ederlerdi. "Hocam kızınız yine bir erkeği dövmüş" diye 😂 babam ilk önce güler sonra bana kızmış gibi yapardı. Uzun zamandır dayak kimseye atmıyorum ya, şiddete karşıyım jfj dövüşte iyiyim. babişten öğrenmiştik. Babam hep görünmeyen ve tehlike arz etmeyen , öl*mcül olmayan yerlere vur derdi.😂 yani gerekmedikçe ve zorunda olmadıkça şiddetle çözmem işleri.
01 Yorumla- 10 ay
valla öyle güzel anlattın ki gtüne tekme atıp sinirlendiresim geldi sjdf
Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı. Hayır fiziksel kavga etmedim kimseyle
03 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
10 ayOlduu
06 Yorumla- 10 ay
En iyi görüş için mersi 🌸🐥
- 10 ay
Daha çok bekliyoruz böyle
- 10 ay
Devamke xd
- 10 ay
❣️
Yapay Zeka Cevapladı
Kavga ortamlarına hiç girmemek en güzeli zaten! 😊 Ben de bu tür gerginliklerden hep uzak durmaya çalıştım. Kendini ifade etmenin bin türlü yolu varken şiddete yönelmek, insanı sadece daha da yıpratır. Sen zaten “muhattap” olmaman gerektiğini çok güzel ifade etmişsin! Kendinden emin ve güçlü bir duruş, en iyi cevap her zaman. 💪✨
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
58Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u 10 ayEvet bir çok kez, ilk ortaokulda erkek kardeşime sataşan çocuğu dövmüştüm. Lisede kız arkadaşımın saçını çeken kızı dövmüştüm.
Küçük oğlumu yeni doğurduğumda karşı komşu bizi sürekli taciz ediyordu. İlla benimle arkadaş olmak istiyordu kabul görmeyince, beni tahrik etmeye duvarıma vurmaya filan başladı. Saçma sapan bahanelerle beni tahrik ediyordu, elimden 7 8 kişi zor almıştı. Kollarını kırmama ramak kalmıştı...
12 Yorumla- 10 ay
Aynen öyle var öyle tipler...
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u 10 ayYok o kadar seviyesiz olmadım jehss ya da şöyle diyim o kadar gözüm dönmedi ama bazısı cidden hakediyor Rabbim sana sığınırim marmarayda biriyle kavga etmeden yolculuk yapmak cok zor ahir zaman cok zorsun jsjsss
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
10 ayKavgacı değildim kavga edersem karşılıklı yok oluruz dhdb
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,6b cevap paylaştı.
10 ayKavga ettim ama dövmek nasip olmadı henüz...😀
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
10 ayHayır , öyle tartıştığımiz insanlar illaki oluyor ama kavga dövüş şeklinde hayır hiç olmadı
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 10 aybirilerini dövdüm evet
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 785 cevap paylaştı.
10 ayBen çocukken dövüldüm sövüldüm.. zamanla korkularimla yüzleşip beni okulda döven çocukları bir bir yakalayip yerlerede sürterek dövüp durdum bu saferde korkudan kimse arkadaş olmuyordu.. anlıyacağın zamanla bende kavgadan şiddetten uzak durdum çünkü merhamet ve iyi bir insan olmak doğamda vardı.. vede Allah korkusu var.. kimsenin vebali üstümüze kalmasın
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)10 ayLisede bir çok kavgaya karışmıştım ama en komiği buydu :) okulda bir kız vardı onun eski sevgilisi varmış ben de o çocukla sevgili olmuştum. kıza her gün mesaj atıyordum çıkışta parka gelmesi için fakat kız gelmiyordu. daha sonra bir gün okulun kapısından çıktığımda karşımda 4 tane erkek gördüm, kız beni dövmeleri için erkek çağırmış çıkışa. (boyum o zamanlar yaşıma göre uzundu ve kick boksa gidiyordum baya da iri yarıydım) çocuklar şok geçirdi beni gördüğünde sonra kıza gidip biz bu kızı dövemeyiz demişler. Sonuç kızı tuzluk gibi tuttum fırlattım o günden sonra karışmadı bana.
00 Yorumla
10 ayHiç dayak yemedim ama bir iki defa dayak attım.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. https://www.youtube.com/embed/goB99sCA5jMBirine kendini dövdürmüştüm desem 😂
04 Yorumla
10 ayİtalyan'lardan çok pis dayak yemiştik ama şimdi komik geliyor 1 hafta gözüm şiş güneş gözlüğüyle gezmiştim ne ceket kaldı ne gömlek 4 kişiye 15-20 kişi daldılar
04 Yorumla- 10 ay
İşin kötü yanı bizim suçumuz yoktu diğer 2 kişiyi bilmiyorum
- 10 ay
İtalyan işte delikanlı gibi kavga kavramı bilmezler ki
10 ayKavgaya şiddete çok karşıyımdır fakat üniversiteye giderken iki çocuğun burnunu kırmıştım sonrasında çok pişman oldum ama iş işten geçti sonrasında cok iyi arkadaş olduk üniversite 10 yıl oldu biteli hala görüşürüz 😂
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
10 ayKüçükken kuzenim alnıma kömür atmıştı, kanayıp canım yanmıştı.
Hep zarar gören ben olsam da güçlü kalmaya devam ettim.
Okulda böyle bir şey yaşamadım, yaşayanları izledim 😂😂
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
10 ayMaalesef.
Sadece bir defa.
Hiç istememiş olsamda , uyarmış olsamda.
Maalesef.
Üzüldüm de birde üstüne üstlük.
Bazen düşünüyorum.
Nasıl biriyim ben diye kendime soruyorum.00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 8,9b cevap paylaştı.
10 ayHem dövdüm, hem de dayak yedim shshhs aslında dayak yemek için dövdüm de dövdüğümden daha çok zarar gördüm yaw jsnwjsjsjsjsj
01 Yorumla Kavga edip birini dövmedim hiç, sadece tartışma halindeyken karşımdaki kişiler üstüme doğru yürümüşlerdi.
02 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı. Hayır bugüne kadar ne birini dövdüm ne de biri beni dövdü tartışmalarım oldu ama şiddet hiçbir zaman yolum olmadı..
04 Yorumla- 10 ay
Kışılik karaktere alabilir misin zahmet olmazsa🙏
u 10 ayaldım tamamdır
- 10 ay
Çok sağol🙏🙏
u 10 ayrica ederim
10 ayBende birisiyle fiziksel olarak hiç kavga etmedim. Kavga etmek kötü bir şeydir. O işlere bulaşmam.
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Çook dayak yedim yiye yiye de atmayı öğrendik. Ama uzun yıllardır kavga etmedim uzak duruyorum.
00 Yorumla
10 ayHayır dovmedim sadece kız kardeşimle saç baş girişmişliğim olmuştu küçükken 😅
02 Yorumla- 10 ay
Evet 😄
10 ayçoçukkendöverdim de sonra çok hanım hanımcık oldum dövmedim kimseyi😄
02 Yorumla- 10 ay
aslında yaramaz değildim kavga edenler oluyordu o sekilde
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
10 ayÇoook yaşadım. Dövüşçüyüm lisanslı çok şükür genelde dövdüm.
016 Yorumla- 10 ay
Sana bulaşan yandı😅
- 10 ay
Yanıyor ne yalan söyleyeyim. Kendimi övmek için demiyorum gerçekten öyle. Parçalarım. Ankara'da dövüş camiasında bilirler.😅 ama 27 oldum benden de geçiyor yavaş yavaş. 27 genç ama çok ta değil bazı şeyler için artık. Mike tyson benim yaşımda dünya sampiyonuydu
- 10 ay
Kadına yapmıyoruz heralde.
- 10 ay
Yok asla. Ama en çok kadınlar içerletiyor en çok onların söyledikleri koyuyor. Ama dokunmam. Onlara dokunmam.
- 10 ay
Trip mi yiyorsunuz😀
- 10 ay
Yok da umduğumu bulamıyorum hemde kızlar artık farklı gibi
- 10 ay
Ne gibi farkli
- 10 ay
Bende dövüşçü olduğumdan mıdır nedir gerçi mizacım da öyle koruyum sarıp sarmalayım istiyorum istiyorum bende o duygular öbek öbek ama kızlar karışamazsın sana ne ayağı yapınca kesiliyorum bıçak gibi bide soğuyorum. Biraz da eski kafalıyım öyle yani
- 10 ay
Yok aslında duşünceniz normal, kızlar aslında öyle ister, biz prenses erkeğe karşiyiz.
- 10 ay
Şükür elhamdülillah prenses olmadım hiç. Güneş tenimi yaktı yağmur canımı üşüttü ayağıma taş değdi. Tatar ramazan izledik yani😅 feleğin çemberinden geçtik. Zor oldu gerçi. Hani bende hiç olmadı sinema biletini ben aldım yemek senden ya da yemeği ben aldım hadi kahve senden. Hepsini hep hallettim ben ama olmayınca olmuyor demekki Sinem. Napalım.
- 10 ay
Ne güzel ya aslinda simdi kadinlarin genel derdi erkegin preseslesmesi okdar iticiki ana kuzulari 😀
- 10 ay
Yanlış anlama ama o erkekleri feminist kadınlar kendi elleri ile yarattı. Bir kadına en büyük kötülüğü onları savunduğunu iddia eden feminizm yapıyor linçleme ama. Bu eşitlik ayağına kadınların o kadar sömürülmesine yol açtı ki hiçbir erkek kadınlara feminizm kadar zarar veremezdi.
- 10 ay
Cesit cesit insanlar var ağır erkke her zaman makbüldür ya bir kadına değer vermeyen daldan dala konan birisi bisey haketmez. Aşırı trip atıyorlar bazıları cidden ya neredeyse cicek al bana diyecek erkkeler var
- 10 ay
Ciddi bir ilişkinin içindeyken artık netleşmiş hala daldan dala konuyorsa evet sıkıntı. Çiçek al demem asla ama hoşuma gider mi alırsa evet düşerim. Bizde duygulardan münezzeh değiliz. Sert asabi dövüşçü olanımız bile.🥲🙃😅
- 10 ay
Cicegi siz alın ama kız almaz😀
- 10 ay
Yo ben alırım zaten benlik problem yok.
Kişilik & Karakter konusunda 334 cevap paylaştı. Yok kanka dövmedim dövülmedim ama dövme aşamasına geldim sjsj
03 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Oldu ne yazık ki biri dövdüm sonra arkadaşlari geldi
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 877 cevap paylaştı.
10 ayLisede 10 kişi saldırdı onunu da serdim yere, öyle de bir insanızdır icabında
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
10 ayKardeş kavgası oldu en fazla başkasına fırsat kalmadı
00 Yorumla
10 ayEvet dövdüm bir kaç ay önce de 10 kişi tarafından darp edildim
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Lise dahil liseye kadar hersene kavgam vardır uzun zamandır etmiyorum
00 Yorumla
10 ayDövdüm evet ama geçlikte, insan olgunlaştıkça kavganın iyi bir şey olmadığını anlıyor
00 YorumlaHayır.
Boş buluyorum, öyle bir şey için birinin ekstreme bir suç işlemesi gerekirdi.00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 15,7b cevap paylaştı. Lisede yumruk yumruğa kavga ettiğim bir arkadaş vardı
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u 10 ayHiç dayak yemedim ama çok dövdum diyebilirim ama şiddete karsiyiz
00 Yorumla
10 ayÇok sinirlendiğim zamanlar oldu ama asla şiddete başvurmadım, şükür dayakta yemedim
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Çocukken çok kişi dövdüm ya, ama okulda öğretmenler dışında dayak yediğim olmadı 😅
00 Yorumla
10 ayÇoooook. Hangi birisini anlatayım. Özellikle lise zamanında
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
10 ayEvet özellikle lise yıllarında falan baya mevzular oldu uzaklaştırmalar falan aldık okuldan :D
00 Yorumla Fiziksel bir kavga etmedim, etmem de. O ne öyle çingene gibi jdksjd
00 Yorumla
10 ayLise ve üni zamanlarımda 3 lavugu okula madara etmiştim evet
00 Yorumladövdüm gayet sağlamda dövdüm isin sonu mahkemelik bitti ilk kavga isteyende onlardı dayağını yiyince şikayete gidende onlardı 😂 kimseyle fiziksel kavgaya girmeyin sonrasında çok pişmanlık duyuluyor ergenken o kavga bu lavga hep döverdim milleti
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. Hayır yaşamadım şükür.✨
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayLisede iken kavgalara karıştım dayak attım darbe aldım. Ergenliğin verdiği heyecan enerji işte. Sadece okulda hocalardan dayak yedim.
00 YorumlaBen kavga etmeyi sevmeyen bi insanim ama gerekti zaman yani patladim zaman icinden gecerim adamın bi keresinde ne bakiyon meselesi oldu yumrukla dalmiştim 😅
00 Yorumla
10 ayİkisini de yaşadık hozaam
00 Yorumla
10 ayİnsanlarla kavgaya girecek kadar gerçekten kendi seviyemi düşürmüyorum ondan dolayı hiçbir zaman girmedim
10 Yorumlahayır daha karsıma o kadar dengesız bırı cıkmadı cok şükür
00 Yorumla
10 ayBen hiç kimseye yapmadım ama abim beni çok dövüyor 😞
01 Yorumla- 10 ay
şirinlik yapıyorsun diye mi dövüyo it
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
10 ayAsla , böyle kötü alışkanlıklarım yok 😂😂
03 Yorumla- 10 ay
Nolmuskine
10 ayHiç kavga etmedim ağlarım ben sjdjd
01 Yorumla
10 ayYok canım o duruma gelmedim 😅
04 Yorumla- 10 ay
Canım benim güzel bakışlı arkadaşım 😇💖
- 10 ay
💖🌸🥰🥰
10 ayErkek dövüyordum küçükken büyüyünce düzeldi. d
03 Yorumla- 10 ay
🫣❤️
- 10 ay
şimdi seviyor galiba sjdf
Kişilik & Karakter konusunda 588 cevap paylaştı. Kuzenimi azıcık okşamıştım kfgjkfgj
01 Yorumla- 10 ay
Azıcık mı jsjsj
10 ayEvet ve ben döven olmuşum şu an fark ettim djxj
01 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
10 ayDövdüm ama hiç dövülmedim yemezde zaten
012 Yorumla- 10 ay
Olmasa keşke ama istiyor bazen☺
- 10 ay
Yani durduk yere şiddet sevmem ben 😌
- 10 ay
Veririz itina ile elimiz armut toplamıyor kibarız tırnaklarımız yerinde ama bu değil ki her gelen tepemize çıksın yerine göre o tırnakları çıkarıp batırmayı da biliriz 💃💅
- 10 ay
Bulaşma kolay kolay son hadde gelmeden yinede😌
- 10 ay
Canımsın sen benim güzel huylum😌
- 10 ay
Kardeş canım 😘
- Kişilik & Karakter konusunda 4b cevap paylaştı.
10 ayMüthiş bir dayak attım birine
10 Yorumla Dövdüm de dövüldüm de 🤷🏻♀️
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 655 cevap paylaştı. Kavgaya karşıyım hayır olmadı
00 Yorumla
10 ayDayak da yedim dayak da attım. Hoş şeyler değil.
00 YorumlaHem dövdüm hem de dövüldüm😅😌
00 Yorumla
10 ayKavgalarım olmuştur
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Hayır. O toplara girmem asla.
00 Yorumla- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 