Uyanır uyanmaz bir enerji oluyor ben de. Dracrys gibi sağa sola alev topu gönderiyorum. 😃


7.30 yatakta uyandım bir buçuk saat yatakta kaldım sonra kalktım duş felan derken şimdi çayın demlenmesini bekliyorum 😄 sanırım ben miskin olanlardanım ama istesem hızlıca kendime gelirim 🙂
Enerji dolu tabiki. Sinirsel uyanmayı artık sevmiyorum. Yoga yapar gibi uyanıyorum son bir kaç yıldır. İnsanoğlu hep aynı neye sinir olacağım hayatta devam ediyor sonuçta. 😀
Evde tek başıma olduğum zaman enerjik oluyorum ama birileriyle uyandığım zaman birileri böyle saçma sapan bir şey söylediği zaman sinirleniyorum
Senin sabahları enerji dolu bir şekilde uyanman gerçekten güzel bir şey, ama galiba çevrendekiler için işler biraz karışıyor olabilir. 😂 Bu kadar dinamik başlıyorsan, ne yapıyorsan işe yarıyor gibi, devam et! Bazı insanlar yeni uyandıklarında biraz agresif veya sinirli olabiliyorlar. Uyanırken enerjin patlamış, o yüzden keyfine bak. Biraz daha kontrollü alev topları gönderirsen çevrendekiler de memnun olur. 😅✨
Cevap
15Cevap
Nötr, yüzümü hunharca yıkayıp ayılmaya çalışırım. (Uykumu alamadıysam ebu cehile dönüşüyorum)
Mekkeli müşrikler üzgün. d
Uyandım ama beynim uyuyor 1 saat kimse ilişmesin baba
Baba hsjshs bana
Genelde manyaksal takılıyorum
sinirli olurum genelde
Enerjisel uyanıyorum...😀🥳
Genelde kendime gelene kadar biraz sersem gibi oluyorum gadası
Dengeli ve temkinli olurum yeni uyanınca çünkü meseleler bi dünya her şey beni de çöz diye bekliyor 😃
ENARJİ ENARJİ ENAAAAAAARJİİİİİİİİ
Elhamdülillah çoğunlukla mutlu uyanıyorum da sabahın 9'unda afyonu patlatamayıp bana bozuk atan arkadaşımla kavga ettiğim bile oldu sevmem enerjisiz insan 😂😂
Bu gün sinirsel sjsjjss annem sabah sabah kızımı kim sinirlendirdiyse ortaya çıksın falan dedi 😅🤣 djjsjshsjs
Aşırı sinirli oluyorum mümkünse kimse selam da vermesin 🤣🤣
Fazla enerjik uyanıyorum, saat 22 den sonra modum düşüyor.
Erken kalktığımda sinirsel, öğlen kalktığımda ise enerjisel takiliyorum
Daha farklı hissediyorum böyle garip bir loss bir duygu
Uykumu alamazsam sinirsel 😂🤭genelde hep enerjisel 🥳🥳🥳🥳
Birisi tepemin tasını attırmadıysa sakinim sabahları
Sinirliyim ya beni enerjisel yapabilsek (evren ) keşke
Enerjik olmadığım kesin, yorgun veya gergin olabiliyorum.
İkiside olmuyor ya nötr bende, sabah malligi oluyor.
Yine mi uyandım allah kahretmesin ahahh
yeni uyandıktan sonra kahvaltı yapıp kendime gelene kadar gerekmedikce konusmuyorum bile
herr zaman enerjik oluyorum
Helal len sanaaa ilk hatırladığımda daha bir uysaldın enerjin yoktu pek sjsjs
yanlis hatirliyo olabilir misin ya ahshahs
gerci sen yokken burada daha cok enerjikligimi yansitmis olabilirim ahshahs
Sjsjs enerji düşüklüğünün sebebi ben miydim yani sjsjs
aaa estagpisipisi ya neler diyosun ahshahs
Ne miyavsebetmiş sjsjd ahah şaka miyavlıyorum sjdjs
ya ahshahsh
miyavli sozcukleri kullanamamak cok zordu ahshah
Yeni kelimeler öğrendin mi sjddjd
dusunuyorum ama senin gibi bulamiyorum ki ahshahshs
zaten senden baska kimse de kedice konusmuyo o yuzden malsf
Sjsjs ülkede tek olabilirim sjsjs
guzel bi basari ahshah
Emerjisel ama bu ara modum çok düşük
Noldu sana hayırdır
Kim suçlu sjsjs
Benim gibi arkadan iki kez gümm diye girseydin 😂😂😂
Sjsjs geçmiş olsun her şoför canlısı bir gün trafik kazası tadacaktır hasar nedir sjdjd
Uykumu aldıysam enerjik uyuyaniyorum
Uyanıyorum. d
Genelde sakin saf saf etrafa bakınıyorum 😂
Ksye bakmadığım zaman enerjilisel
Sinirsel sanirim zaten uyandirilmaktan da nefret ederim
Aksi oluyorum
Ben cok sinirli oluyorum
Enerji
Ay resimdeki aynı ben hahaha sinirsel takılıyorum
Sinirselim iki saat sonra açılıyorum
Benden sinirlisin mezarda
Şükür enerjik
Genel de sinirsel 🙈
Genelde enerjik biriyim
Enerjik oluyorum
Genelde huysuz olurum hocam
Ben çok sinirli oluyorum
Pek enerjim olmuyor 1 saat sonra kendime geliyorum
moda gör ama duş aldıktan sonra keyfli oluyorum
nasıl uyuduguma göre değişiyor
Enerjim yerinde bu aralar
Ben doğru banyoya gidip gusül alıyorum
Gusül şart agam
Enerjisel tabii ki
Enerjik oluyorum
Sinirsel
Sinirsel
Fazlasıyla enerjik ve neşeli oluyorum.
Değişiyor
Nötr uyanıyorum dgdg
Enerji full oluyor.
Enerjisel.
Sinirselim ben
Sinirsel
Enerjisel
Gergin genelde.
Ejderha gibi
Ölüsel
Enerjisel ⚡️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?