İltifat mı yoksa eleştiri mi sizi daha çok hırslandırır?

“Daha iyisini yapabilirsin”
“Daha iyisini yapabilirsin”

Günaydın herkese 💖

İltifat edildiğinde bir varış noktası olarak görme durumu varma bana göre ama eleştiri henüz o noktaya varmamışsın demektir ve o yüzden dahada hırslanır ve iyisini yapmak için çabalarsın.

Fakat eleştiriyi herkes kaldıramıyor, ben yanlış yapıyorum diyerekten pes edenler var.. İltifat ile devam edem, o gazı ordan alan birileri var bana göre..

Peki sizi daha çok hırslandıran şey nedir, eleştiri mi yoksa iltifat mı? 😇

Güncellemeler
10 ay
Bu ama aşk sorusu değil ki ama ya 🥹 Kişilik&Karaktere uçuruverebilen güzel bi mod yok mu ya ya da @KızlarSoruyor etiketi oldu mu acaba jdjdj değiştiriverin ne olur 😂
İltifat mı yoksa eleştiri mi sizi daha çok hırslandırır?
Cevapla