Hangi durumlarda neyse ya, hayırlısı böyleymiş deyip olaylara teslim oluyorsunuz?

Son zamanlarda gözüm çok kara herşeye hayırlısı gözüyle bakıyorum.
Hangi durumlarda neyse ya, hayırlısı böyleymiş deyip olaylara teslim oluyorsunuz?
Hangi durumlarda neyse ya, hayırlısı böyleymiş deyip olaylara teslim oluyorsunuz?
Cevapla