Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
Mesela birinden hoşlandım nasip olmadı çünkü arkadaşım da onu sevdi zaten beni sevmiyordu sonra kızdan kurtulduğumda öğrendim ki ben seni istemedim arkadaşın çok zorladı zaten de oda öyle böyle yapar gibi yaptı ama nispet yaptı sonra bıraktı ve dedi ki senin için yaptım iyi biri değil onu engelle sonra ilk kişi oda boşuna değil çünkü orada sorunlar olacaktı yani okulda dediğim kötü durum turdaki durum boşuna olmadı hep bu durumu anla o yüzden olmadı okul durumu hem de arkadaşın gibi biriyle olmazmış bunu anla ondan kurtul başını yakacak kız neden satıyor çünkü gör istiyor hem de o kişiyi de anla kötü onlardan uzak dur sonra ilk olay niye muhatap olma kuzen ve arkadaşı olayı onlardan uzak dur diye başına kötü şeyler gelecek
Bazen her şeyi kontrol edemeyeceğimizi anladığımız anların huzurlu bir sakinliği olur. "Hayırlısı böyleymiş" demek, aslında teslimiyet değil, hayatla barış yapmanın bir yolu. Özellikle elinde olmayan olaylarda, mücadele etmenin bir şey getirmeyeceğini hissettiğimde kendimi bu düşünceye bırakıyorum. Hayat çoğu zaman bizim planladığımızdan farklı akar ama bu, kötü olduğu anlamına gelmez. 🌌✨