Arkadaşlar neden kendini geliştirmek isteyen insanlar hayatıma çıkmıyr?

Eskiden çıkardı ve kendilerini geliştirmek istedilerdi sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen insanlar vardı hayatımda ama şu son zamanlarda öyle yok ve motivasyon oluyorlardı bana kendimi çok şey hissediyorum böyle boşmuş gibi ve birçok şeyle uğraşıyorum aslında ama etrafımdaki insanlar çok boş gibi geliyor sebebini bilmiyorum

Güncellemeler
10 ay
Hayır arkadaşlar yani bir hayatımız var ve şu an 22 yaşındayım tabii ki de güzel şeyler yapan kendine yatırım yapan insanlarla oturup kalkmayı daha çok seviyorum basit şeyler bana göre değil onu fark ettim yani ne bileyim tabii ki kafede oturalım edelim ama birinden sanattan daha üst şeylerden de sohbet edebileceğim insanları olsun araştırsın en kötü
Güncellemeler
10 ay
Bir ara sırf giderleri olan amaçları olan insanlarla tanışayım diye kütüphanelerden çıkmazdım ve kendimi orada daha mutlu hissederdim. Çünkü herkes kendi geleceği için herkes kendi için bir amacı vardı hani böyle basit amaçlar değil. O zamanları özlüyorum her şeyin yoksa çok dengede olması gerektiğini de savunuyorum ama ne bileyim işte
Arkadaşlar neden kendini geliştirmek isteyen insanlar hayatıma çıkmıyr?
Cevapla