İletişim kurmada zorlanıyorum esnaflıkla gelişir mi?

Ailem yüzünden ben de içime kapanığım şimdi esnaflık tarzı bi yerde staj yapıyorum iletişim kurmada zorlanıyorum zamanla nasıl geliştiririm?

İletişim kurmada zorlanıyorum esnaflıkla gelişir mi?
Cevapla