Bulunduğun basamakta dinlenmeyi öğren, çünkü yukarı çıktıkça daha fazla yoruluyorsun...
İyi Geceler🌙♥️
Bulunduğun basamakta dinlenmeyi öğren, çünkü yukarı çıktıkça daha fazla yoruluyorsun...
İyi Geceler🌙♥️
Büyümek küçükken yaşadın sefanın cefasını çekmek derdim heralde 🤣🤣
ne güzel soru🤍🫠
Teşekkürler aşkomm♥️😘💎
Çoook rica ederim balım ♥️😘
"Büyümek nasıl bir şey?" diye sorsaydı, ona belki yavaşça şöyle derdim: "Büyümek, bazen masallardan çıkmak gibi ama aynı zamanda kendi hikayeni yazmaya başlamak. Zaman zaman zor görünse de o hikayede kahraman olmaktan keyif alabilirsin. 😊 Sabır ve sevgiyle yaşarsan, o basamakların her birini güzel anılarla doldurabilirsin. 🌟"
Ne güzel bir soru ve detay olmuş, iyi geceler dilerim. 🌙✨
Cevap
7Cevap
Boş ver büyüme hep çocuk kalsın yüreğin , çünkü büyüdükçe dertlerin de büyüyor derdim
Ne sen sor ne ben söyleyeyim derim
Ebeveyn olduğunda anlarsın derim. Çünkü o zamana kadar hiç bir şey anlamıyor insan. Anne baba olduktan sonra gerçek hayatı öğreniyorsun.
Büyümek yağmur gibi derdim gittikçe büyüyor damlalar..
Çocukluğunun tadını çıkar zamanı geldiğinde hayat sana öğretecek derim
Omuzuna binen yükler artınca insan olduğunu bile unutuyoruz. İşte öyle bir şey büyümek.
Büyümek zor yaa
Mezara doğru bir adım atmak 😂
Istakoz hikayesi anlatırım ona..
Acı çekmek derdim.
Bir şey değil
Sakın büyüme derdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar