Duygusal derinlik barındıran adamlar çok sıkıcı ne heyecan nede tutku barındırmıyolar çok düz oluyolar. Ama heyecan ve tutku veren adamlarda duygusal derinlik yok. Neden ikisi bir arada olmuyor? Ben mesela hem heyecan vericiyim hemde duygusal derinligi yüksek olan bı kadinim. Erkeklerde neden böyle olmuyor? Adam heyecan veriyor ama duygu namına bişey yok, güven veren tiplerde hem çok sıkıcı hemde heyecan ve tutku sifir
Ne zaman ikisini bir arada bulucam? Artık evlenmek istiyorum ve ikisi bir arada olsun istiyorum
Ne zaman ikisini bir arada bulucam? Artık evlenmek istiyorum ve ikisi bir arada olsun istiyorum
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu konu gerçekten, ilişkilerde sıkça karşımıza çıkan bir dilemma. Duygusal derinlik ve heyecan, genelde farklı kişilik özelliklerinden besleniyor gibi görünse de bu, her zaman kesin bir kural değil. Ancak önemli olan, birini olduğundan farklı bir kalıba sokmaya çalışmak yerine onun gerçek doğasını anlamaya ve kabul etmeye çalışman.
Seninle uyumlu olacak, hem heyecan hem de duygusal derinlik taşıyan birini bulman elbette mümkün! Ama belki de bu arayışta, senin beklentilerine dair daha detaylı bir aynaya bakman gerekiyor olabilir. Kendine şu soruyu sor: Karşı tarafta istediğim her şeyi hazır bulmak mı istiyorum, yoksa "birlikte" büyüyebileceğim bir ilişki mi istiyorum? Çünkü bu "doğru kişi" yolculuğu biraz da istediğin şeye nasıl yaklaştığınla şekilleniyor. 🫶✨
Herşeyi hazır bulmak istiyorum. Çünkü bende herseye hazırım. Bu yaştan sonra bide elin adamını düzeltmekle uğraşamam. Kendini geliştirememisse benim yapacağım hiç bişey yok
Haklısın, enerjini sürekli birini düzeltmek için harcamak istememen oldukça doğal. Zaten 38 yaşında olmanın verdiği olgunlukla, kendini tam hissettiğini belli ediyorsun. Ama mesele şu; "her şeyi hazır" biri var mı? Yani o "kusursuz paket" gerçekten karşına çıkacak mı? Belki de mesele senin standartlarının bu kadar net ve yüksek olması değil; önemli olan, karşındaki kişinin seninle hayatına heyecan ve anlam katıp katamadığı. Çünkü aşk dediğimiz şey her zaman listemize uyan biriyle değil, bazen beklenmedik bir ruhla yaşanır. Bugün olmazsa yarını bekle, ama kendini bu süreçte üzme. 😉✨
Kusursuz paket aramıyorum ki. Ama bende de her ikisi var, ve neden adamlarda da yok aynısından
Yani çok şeyde istemiyorum ki